جاسم قاسمی نماینده کرمانشاه در نطق امروز خود در مجلس گفت: تاکنون هیچ اقدامی درباره تخصیص ۱۰ درصد از اعتبارات کل کشور به مناطق جنگی کرمانشاه صورت نگرفته واین شهر یکی از آن استان‌ها است.

به گزارش سلام نو، سید جاسم قاسمی امروز در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: امروز که بحث بودجه ۹۹ مطرح است توقع دارم رئیس و اعضای کمیسیون تلفیق اگر امکان داشته باشد بنزین را در سال ۹۹ با کار کارشناسی به وضعیت متناسب با وضعیت مردم به تک نرخی و بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان کاهش دهند که التیامی به زخم مردم داده شود.

وی با اشاره به برنامه ششم توسعه گفت: قرار بود ۱۰ درصد از اعتبارات کل کشور به مناطق جنگی تخصیص داده شود که تاکنون هیچ اقدامی در این باره صورت نگرفته است یکی از آن استان‌های مظلوم کرمانشاه است.

قاسمی با اشاره به موضوع همسان‌سازی حقوق شاغلان و بازنشستگان گفت: حداکثر فاصله و تفاوت باید ۱۰ الی ۱۵ درصد باشد اولین استان بیکار در سراسر کشور کرمانشاه است.

وی افزود: گله‌مندی ما از آقای رئیسی، رئیس دستگاه قضا در مورد عدم رسیدگی به پالایشگاه به تاراج رفته کرمانشاه است که بارها این موضوع را مطرح کرده‌ایم و امید داریم با یک اقدام تاریخی این پالایشگاه را به مردم برگردانند.

/ایلنا

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید