عضو جامعه روحانیت مبارز و نماینده اسبق مجلس گفت: این روزها صحبت از استعفای رئیس جمهوری از سوی برخی چهره ها و طیف های سیاسی مطرح می‌شود، آنهم در شرایطی که کشور در برهه خاصی قرار گرفته و بیش از همیشه نیازمند آرامش داخلی و همبستگی است. 

به گزارش سلام نو، حجت الاسلام محمدتقی رهبر گفت: کسی انکار نمی کند که مشکلات معیشتی و اقتصادی بسیاری در کشور وجود دارد و روزگار مردم به سختی سپری می شود. حتی انتقادات جدی هم وجود دارد و مسئولان باید پاسخگو باشند اما نقدها نباید به سمت تخریب و تنش زایی برود بلکه باید دلسوزانه و منصفانه باشد.

به طور مثال بر این اعتقادم، قیمت بنزین در زمان مناسبی افزایش پیدا نکرد و انتقاداتی به این تصمیم دولت وارد است، بهرحال هر دولتی هم نقاط ضعف و قوت خود دارد و دولت آقای روحانی نیز از این موضوع مستثنی نخواهد بود. ولی نه آن مشکلات اقتصادی نه نقاط ضعف دولت آنقدر جدی و حاد نشده که برخی ایده استعفا را مطرح کنند یا به دنبال تضعیف دولت در این سطح پیش بروند.

اگر بهارستانی‌ها از وزرا یا آقای روحانی سوالی دارند، بهتر است آن‌ها را به مجلس دعوت کرده و پاسخ سوالات خود را از آنان بخواهند. در دوره‌های پیشین نیز که آقای احمدی نژاد رئیس جمهور بودند، ایشان به دعوت مجلس به پارلمان آمده و به سوالات پاسخ می‌دادند.

حتی با وجود نقدها به دولت بازهم همه باید در کنار دولت باشیم تا دوره 4 ساله به خوبی طی شود، چالش هایی که دشمنان به نظام و ملت تحمیل می کنند را دولت به تنهایی نمی تواند حل و فصل کند و باید همه در کنار دولت قرار گیرند.فراموش نکنیم اگر ما مسایل و مشکلات کشور را به درستی مدیریت کنیم، از توانایی‌ها و تولیدات داخلی استفاده کنیم و به دشمن دل نبندیم، فشار دشمن اثر نداشته و مشکل ساز نخواهد بود.

از سوی دیگر این تنش ها بر انتخابات اسفند ماه هم تاثیر منفی خواهد گذاشت. همین الان شنیده می شود که برخی می گویند مردم در اعتراض به مشکلات معیشتی و اقتصادی شان در انتخابات شرکت نمی کنند، این یک فرضیه و جوسازی نادرست است. مردم ما همیشه با پایبندی به انقلاب و رهبری و بنابه وظیفه شرعی و دینی خود پای صندوق‌های رای آمده و بازهم خواهند آمد.

مردم ما پایبند به نظام و انقلاب هستند و اگر نارضایتی هایی هم بخاطر گرانی ها و مسائل دیگر دارند، بنا بر وظیفه شرعی، دینی و اسلامیشان و برای اینکه دشمن را شاد نکنند در انتخابات شرکت خواهند کرد./ خبرآنلاین

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید