در جلسات هفته آینده مجلس منصور غلامی وزیر علوم و رضا رحمانی وزیر صنعت برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان به مجلس می‌آیند.

به گزارش سلام نو، مجلس شورای اسلامی هفته آینده روزهای یکشنبه در دو نوبت، دوشنبه و سهشنبه جلسه علنی دارد.

قرار است وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای پاسخ به سوالات پروانه سلحشوری نماینده تهران و حسین مقصودی نماینده سبزوار در جلسه روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی حضور یابد.

همچنین قرار است وزیر صنعت، معدن و تجارت برای پاسخ به سوالات فاطمه حسینی نماینده تهران، حمیده زرآبادی نماینده قزوین و امیر خجسته نماینده همدان سه شنبه هفته آینده به مجلس برود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار است لایحه دو فوریتی درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها، طرح دو فوریتی تقلیل مجازات حبس تعزیری و طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی را در مجلس بررسی کنند.

بررسی لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان، لایحه حمایت از اطفال و نوجوانان و طرح تعیین تکلیف بیمه کارگزاران کشاورزی نیز در دستور کار جلسات هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

گزارش کمیسیون امنیت ملی در مورد روند اجرای برجام در مجلس قرائت می شود

قرار است گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد روند اجرای برجام هفته آینده در مجلس قرائت شود.

تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تشکیل کمیسیون ویژه رسیدگی به حوادث بعد از گرانی بنزین در شهرهای مختلف کشور نیز در دستور کار هفته آینده مجلس قرار دارد.

/ایرنا

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید