علی ادیانی نماینده اصولگرای مجلس در واکنش به سخنان محود صادقی گفت: نمایندگان نباید طوری حرف بزنند که برای نظام هزینه‌ داشته باشد.

به گزارش سلام نو، علی ادیانی در جلسه صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی و در تذکری مستندی به ماده ۷۵ آیین‌نامه داخلی مجلس با اشاره به اظهارات روز گذشته محمود صادقی یادآور شد: مسائلی را همکار محترم آقای صادقی گفتند که موضوعیتی نداشت من بنا داشتم به صورت جدی و متقن مفروضات و سخن ایشان که تعریفی به برخی جایگاه‌ها بود را نقض کنم که بنا به توصیه رییس مجلس شورای اسلامی این کار را نمی‌کنم.

وی ادامه داد: صحبت‌های روز گذشته من مخاطبش یک شخص نبود، بلکه من یک رویه و تفکر را به عنوان خطری برای تنزل جایگاه مجلس شورای اسلامی تخطئه کردم نه یک فرد را.

ادیانی اضافه کرد: ایشان رسما اقرار کرد که استعفا نداده است ممکن است کسی استعفایش را بنویسد و از باب یادگاری آن را در جیبش بگذارد نباید آن را در رسانه‌ها اعلام کند که هزینه‌ای ایجاد شود.

وی اضافه کرد: نمایندگان وزین، فهیم و امین هستند و مجلس شورای اسلامی هم نیاز به مبصر ندارد ولی به حکم قانون اساسی و بنا به عقل سلیم نماینده نباید حرفی بزند که هزینه‌ ایجاد کند و باید شأنیت کلام را حفظ کنیم.

علی لاریجانی در واکنش به این اظهارات آن را خیرخواهانه توصیف و از آن قدردانی کرد.

/ایسنا

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید