علیرضا منصوریان ضمن امتناع از حرف زدن درباره بحران این روزهای استقلال گفت: یک نصیحت می‌کنم و آن این است که هر کس لباس این باشگاه را پوشیده به بهانه تعصب نظرات کارشناسی ندهد.

به گزارش سلام نو،  علیرضا  منصوریان در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر گفت: زمین واقعاً بی‌کیفیت بود و فکر نمی‌کردیم با این زمین روبه‌رو شویم. این زمین هم به ما ضربه زد و هم به تیم آقای جلالی و اگر این زمین ورزشگاه گل‌گهر درست نشود این تیم ضربه خواهد خورد. در نیمه اول، دو تیم شرایطی دقیقا مشابه داشتند ولی در نیمه دوم جریان بازی را ما توانستیم عوض کنیم. با غروب خورشید شبنم روی زمین نشست و ما در آن وضعیت خوب کار کردیم و باید بابت این عملکرد به بازیکنانم تبریک بگویم و اعلام کنم که از آنها راضی هستم. همچنین باید از بزرگترهای تیم قاسم حدادی‌فر، محمدرضا خلعتبری و حمید بوحمدان تشکر کنم که جانانه در این بازی کار کردند، اما شکل بازی به نحوی بود که اینها مقداری عقب می‌نشستند. من به اجبار گفتم که باید ریتم بازی مالکانه را برداریم و ما می‌توانستیم در این بازی در دو ضربه ایستگاهی به گل برسیم که میلاد فراهانی عکس‌العمل‌های فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با انتقاد از زمین ورزشگاه امام علی(ع) گفت: با توجه به اینکه تیم‌های جلالی فنی کار می‌کنند اگر این زمین خوب باشد گل‌گهر تیم خوبی خواهد بود. این تیم بسیار جاندار بازی می‌کند هر چند که ما در اواخر بازی بدشانس بودیم و می‌توانستیم دروازه این تیم را باز کنیم. در مجموع بازیکنانم همه تلاش‌شان را کردند و به همه آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. همچنین به هواداران گل‌گهر که خیلی جنتلمن تیم‌شان را تشویق می‌کردند و فکر می‌کنم با این وضعیت می‌توانند تیم‌شان را در لیگ برتر حفظ کنند.

وی درباره داوری این دیدار و اینکه گل‌گهری‌ها اعتقاد داشتند پنالتی آنها دیده نشده است، گفت: همیشه صحبت‌های من چه در باخت‌ها و چه در بردها درباره داوری مثبت بوده است. اعتقاد دارم داور بازی امروز کیفیت فوق‌العاده بالایی داشت. زمانی که دانیال اسماعیلی‌فر به بازیکن حریف برخورد کرد من از راه دور تشخیصم غیرعمد بود ولی اگر قوانین آن صحنه را پنالتی می‌داند باید کارشناسان داوری نظر دهند. هر چند در دقیقه 90 نیز صحنه‌ای بود که اگر در داخل محوطه رخ داده باید پنالتی گرفته می‌‌شد و اگر در خارج محوطه بود باز هم با ضربه آزاد ما شانس خوبی برای موقعیت داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره حواشی این روزهای باشگاه استقلال و عدم حضور آندره‌آ استراماچونی گفت: اعتقاد دارم هر کس باید سکان هدایت تیم خودش را داشته باشد و درباره تیم خودش صحبت کند ولی یک نصیحت می‌کنم و آن این است که هر کس لباس این باشگاه را پوشیده به بهانه تعصب نظرات کارشناسی ندهد؛ به طور مثال اگر الان گل‌گهر در بحران باشد نباید همه کارشناسی کنند. اگر این را یاد بگیریم چه موقع حرف بزنیم و چه موقع سکوت کنیم مشکلات بهتر حل می‌شود. من از بزرگترها یاد گرفتم که همیشه کارشناسی و دخالت نکنم.

منصوریان در واکنش به اینکه استراماچونی اعلام کرده که دیگر مربی استقلال نیست گفت: اجازه دهید به بازی گل‌گهر رسیدگی و در مورد آن صحبت کنیم./ ورزش سه

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید