۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
کد خبر: 36908411

مهدی ترابی ستاره این فصل پرسپولیس گفت: هیچ کس جلوی مسی را نمی‌تواند بگیرد. او رفاقت عجیبی با توپ دارد و آن را هر کجای دروازه بخواهد، می‌فرستد.

به گزارش سلام نو، ترابی که در بازی با گل‌گهر یک گل فوق‌العاده برای تیمش زد، امیدوار است که در این فصل دوباره قهرمانی در لیگ برتر را با پرسپولیس تجربه کند، ترابی در خصوص شرایط پرسپولیس، شانس قهرمانی و ... با همشهری صحبت کرده است.

این روزها خیلی‌ها از تو به عنوان ستاره پرسپولیس نام می‌برند. حتما احساس خوبی داری؟

در پرسپولیس همه بازیکنان ستاره هستند و ما یک کار تیمی انجام می‌دهیم. وقتی من هم تاثیرگذار باشم طبیعی است که خوشحال می‌شوم، این خوشحالی به خاطر موفقیت تیم است. امیدوارم این روند را در بازی‌های آینده هم ادامه دهیم.

تا حالا شش گل در لیگ برتر زده‌ای، به نظر می‌رسد امسال شانس خوبی برای آقای گل شدن داری؟

تمرکز من فقط روی این است که برای تیمم تاثیرگذار باشم. من به آقای گلی فکر نمی‌کنم.

در این چند سال بارها با شوت از راه دور گل زدی. مثل اینکه روی شوت زدن خیلی تمرین می کنی؟

بله، من در سایپا هم بودم روی شوت زدن تمرین می‌کردم و در پرسپولیس هم تمرین می‌کنم. این شرایط برای دیکر بازیکنان پرسپولیس هم وجود دارد. خیلی از تیم‌ها وقتی برابر ما بازی می‌کنند رو به بازی تدافعی می‌آورند و با این شرایط شوت از راه دور می‌تواند گره‌گشا باشد.

الگوی خاصی هم در شوت زدن داری؟

خیلی از فوتبالیست‌های خارجی خوب شوت می‌زنند ولی مسی چیز دیگری است. وقتی مسی توپ را پشت هجده قدم می‌گیرد، همه می دانند که قصد دارد توپ را جدا کند و شوت بزند. این را مدافعان و گلرهای تیم حریف هم می‌دانند ولی هیچ کس نمی‌تواند جلوی مسی را بگیرد. او انگار رفاقت عجیبی با توپ دارد که آن را هر کجای دروازه بخواهد، می‌فرستد. مسی واقعا فوق‌العاده است.

چقدر احتمال می‌دهی پرسپولیس در این فصل قهرمان شود؟

خب، ما هدفی جز قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی نداریم. پرسپولیس در این سال‌ها به این قهرمانی‌ها عادت کرده و امسال هم می‌خواهیم قهرمان شویم. ما جزو شانس‌های اصلی هستیم ولی چند تیم دیگر هم به قهرمانی فکر می‌کنند.

فکر می‌کنی با کالدرون قهرمان لیگ شوید؟

کالدرون مربی خوبی است و این را اول فصل هم گفتم. او حالا اشراف بیشتری به فوتبال ایران دارد و نیاز به زمان داشت تا از فوتبال ما شناخت پیدا کنیم. ما شانس بسیار خوبی داریم تا این بار با هدایت کالدرون قهرمان شده و پوکر کنیم.

فکر نمی‌کنی پرسپولیس در کارهای تدافعی نسبت به فصول گذشته کمی افت کرده است؟

به هر حال ما تغییراتی داشتیم. الان که شرایط نسبت به هفته‌های قبل خیلی بهتر است.

در مورد قرعه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا چه صحبتی داری؟

پرسپولیس با سخت‌ترین قرعه مواجه شد و تیم‌هایی که در گروه ما قرار دارند قوی هستند. البته در لیگ قهرمانان باید از نام پرسپولیس دفاع کنیم. ما در این جام هم دنبال کسب یک موفقیت بزرگ هستیم.

/ورزش سه

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید