محمدعلی حمزه پور، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: مهرداد نجفی کمک داور زنجانی که روز گذشته اقدام به خوکشی کرده بود، رو به بهبودی است.

آخرین وضعیت مهرداد نجفی کمک داور فوتبال زنجانی پس از خودکشی تشریح شد.

به گزارش سلام نو،  معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: وضعیت مهرداد نجفی از کمک داوران توانمند زنجانی فعال در رشته فوتبال که اقدام به خودکشی کرده بود رو به بهبودی است.

محمدعلی حمزه پور، در خصوص آخرین وضعیت مهرداد نجفی پس از خودکشی اظهار داشت: به هوش آمدن این کمک داور زنجانی، خبر خوشحال کننده و مسرت بخشی بود و امید می‌رود طی روز‌های آینده از بیمارستان، ترخیص شود.

وی با بیان اینکه این کمک داور فوتبال در زمان حاضر در بیمارستان ولیعصر (ع) زنجان تحت مداوا و درمان قرار دارد، اظهار داشت: این اداره کل و هیات فوتبال زنجان، پی‌گیر حال این ورزشکار (کمک داور) عرصه فوتبال است.

حمزه پور، تصریح کرد: شنیده ها، حاکی از این است که این کمک داور زنجانی به خاطر برخی مشکلات روحی ازجمله عدم استفاده از وی در قضاوت بازی‌های فوتبال لیگ برتر امسال، دست به این اقدام زده است.

مسوول کمیته آموزش و مربیان هیات فوتبال استان زنجان نیز گفت: مهرداد نجفی، به خاطر بی مهری‌ها و عدم بکارگیری او در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از سوی (مبینی) رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، هفته گذشته دست به خودکشی نافرجام زده است.

بهمن عمولر افزود: این کمک داور زنجانی که حدود ۳۰ سال سن دارد قریب سه سال در لیگ برتر به عنوان داور کنار، پرچم زده است و حتی سابقه حضور در بازی‌هایی که علیرضا فغانی به عنوان داور وسط آن را قضاوت می‌کرد را در کارنامه ورزشی خود دارد.

وی اظهار داشت: این کمک داور زنجانی زمانی که در منزل مسکونی خود تنها بوده با استفاده از قرص، اقدام به خودکشی کرده بود که پس از رفتن به کما و انتقال به بیمارستان، خوشبختانه پنجشنبه شب به هوش آمده و با باز شدن چشم‌ها، اطرافیان خود ازجمله برادرش را شناخته است.

عمولر افزود: در حال حاضر وضعیت عمومی این کمک داور زنجانی که زیر نظر پزشکان معالج خود تحت مداوا و درمان قرار دارد، روند بهبودی را طی می‌کند.

انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود./رکنا

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید