۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 36891743

سی ان ان با انتشار گزارشی اعلام کرد ایالت لوئیزیانا آمریکا بخاطر حملات سایبری به شبکه‌های رایانه‌ای بخش‌هایی از این ایالت در حالت آماده باش است.

به گزارش سلام نو، یک مقام ایالت لوئیزیانا آمریکا از اعلام وضعیت فوق‌العاده در این ایالت بخاطر حملات سایبری به شبکه‌های رایانه‌ای بخش‌هایی از این ایالت خبر داد.

شبکه خبری سی ان ان روز شنبه با انتشار این خبر گزارش داد: مسئولان شهر نیو اورلینز در ایالت لوئیزیانا اعلام کردند که تلاش های سایبری مشکوک و اقداماتی از نوع "فیشینگ"(حمله سایبری که برای دسترسی به اطلاعات کاربری و گذرواژه ها  و اطلاعات بانکی صورت می گیرد) در شبکه های متصل رایانه ای این شهر مشاهده شده است.

این گزارش می افزاید هم اکنون پلس فدرال آمریکا (اف.بی.آی) و سرویس مخفی امریکا سرگرم تحقیقات درباره این حمله سایبری هستند.

پیش ازا ین نیز شبکه های رایانه ای مدارس برخی مناطق ایالت یاد شده در ماه ژوئیه گذشته موردحملات بدافزاری قرار گرفته بود که مقامات ایالتی را ناگزیر به اعلام وضعیت فوق العاده کرد.

این حمله سایبری درحالی صورت می‌گیرد که نیو اورلینز بزرگ‌ترین شهر ایالت لوئیزیانا و درکنار رود «می.سی.‌سی. پی» واقع شده و یکی  از بنادر مهم  آمریکا به شمار می رود.

/ایرنا

اروپام **۱۳۰۲*

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید