چه چیزی بین آویزهای پالتو، پشت و روی سکه ها، لیوان های انفرادی و آنتن های تلویزیونی قدیمی مشترک است؟ اگر چه آنها ممکن است مانند وسایل خانگی روزمره به نظر برسند، اما در واقع این وسایل اسرار و ترفندهایی را که حتی تاکنون به آنها توجه نکرده اید در خود دارند. طریقه جدید استفاده از موارد به شما کمک می کند تا یک دسته از مسائل مزاحم در خانه را حل کنید! به روش های زندگی که در ادامه اشاره میکنیم توجه کنید زیرا مشکلات زندگی با همین موضوعات ساده به شدت کاهش مییابند. در ادامه راه های سادهای را ببینید که زندگی شما را بسیار ساده تر می کنند.<br/> 

حلقه های پیراهن

آیا می دانید این فقط در مورد تی شرت ها صدق نمی کند. شما همچنین می توانید این حلقه را در یک پیراهن یقه دار زیبا پیدا کنید! ظاهراً این تمرین با نیروی دریایی آغاز شد. فضای بیرون کمتری در دریا وجود ندارد، به همین دلیل دریانوردان پیراهن خود را از طریق این حلقه ها به قلاب آویزان می کنند. بچه های کالج دهه 60 نیز از آنها برای نگه داشتن پیراهن های مرتب و بدون چین و چروک در سالن بدنسازی استفاده می کردند. این روزها، تولید کنندگان آنها را به عنوان نشانه ای از کیفیت و کلاس استفاده می کنند.

آمپر سوخت خودرو

شاید اگر اتفاقی برای رانندگی خودرو افتاده است، قبلاًمتوجه این موضوع شده باشید. در کنار آمپر سوخت تقریباً در مورد هر اتومبیل تولیدی از سال 2010 به بعد، این عقربه را مشاهده خواهید کرد که به سمت راست یا چپ حرکت می کند. این راهی است که برای یادآوری رانندگان قرار گرفته است که درپوش سوخت در کدام قسمت واقع شده است! اگر مدتی است که از ماشین استفاده می کنید، ممکن است نیازی به یادآوری نداشته باشید. با این حال، هنگام رانندگی اتومبیل اجاره‌ای یا وسیله نقلیه با برند جدید این عقربه مفید است. اگر از ما بپرسید، به نظر می رسد بسیار مفید است.

ذغال، هوا را تمیز کرده و بوها را از بین می برد

ذغال چوب بامبو فعال در فروشگاههای کالاهای خانگی موجود است. می توانید برای از بین بردن بو و تصفیه هوا از آن استفاده کنید! در اینجا نیازی به جوش شیرین یا تصفیه کننده هوا  نیست. گذشته از این، این نوع ذغال می تواند باکتریها و آلرژن ها را از بین ببرد. فقط کافی است آنها را درون کیسه های دارای سوراخ قرار دهید و آنها را در منطقه دارای بوی ناخوشایند قرار دهید. این کیسه ذغال به نظر می رسد یک محصول بسیار جذاب است.

دکمه های پراکنده شلوار جین

افرادی که عاشق شلوار جین هستند، احتمالاً با تمام دکمه های اضافی پراکنده در شلوار، اغلب در جیب ها، آشنا هستند. ممکن است برایتان عجیب به نظر برسد، اما احتمالاً نمی دانید که آنها به چه دردی می خورند. این دکمه ها در واقع بسیار مهم هستند. به این دکمه ها میخ پرچ می گویند و به صورت استراتژیک بر روی پوشاک قرار می گیرند تا مانع از درزها و پاره شدن آنها شود. غول جین، دلوی استراوس، مالک حق ثبت اختراع در میخپرچ است. او هنگامی که معدنچیان از اینکه چقدر راحت لباسهای شلوار جین را در سال 1829 میپوشیدند، این ایده را به وجود آورد.

پارچه اضافی همراه لباس جدید

هنگام خرید لباس جدید، ممکن است یک کیف کوچک همراه آن باشد که مقداری پارچه اضافی در آن قرار دارد. به راحتی می توان نتیجه گرفت که این پارچه برای دوخته شدن به قسمت های پاره شده است. با این حال، این برای چیز دیگری در نظر گرفته شده است. این پارچه به معنی پارچه ای آزمایشی است که می توانید از آن استفاده کنید تا دریابید که آیا آن را در شستشو آب نمی رود و یا رنگ از دست نمی دهد. قطعاً شستن یک لباس جدید بدون اینکه بدانید چگونه در شستشو واکنش نشان خواهد داد، ایده خوبی نیست. این پارچه همراه لباس خریداری شده این مشکل را برطرف می کند!

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید