لیورپول و ناپولی با شکست حریفانشان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند.

به گزارش سلام نو، هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب آغاز  و چهره دو تیم دیگر راه یافته به یک هشتم نهایی مشخص شد.

لیورپول در اتریش به مصاف سالزبورگ رفت و با دو گل میزبانش را شکست داد تا صعودش به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی قطعی شود.

سالزبورگ از ابتدا به دنبال گلزنی بود و می توانست با پیروزی در جمع ۱۶ تیم برتر قرار بگیرد. هالند و دیگر بازیکنان این تیم موقعیت های خود را در نیمه نخست از دست دادند. از طرفی نبی کیتا فرصت داشت تا در لحظات پایانی ۴۵ دقیقه نخست گل پیروزی را برای لیورپول به ثمر برساند اما دروازه بان حریف دروازه اش را نجات داد. در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم محمد صلاح یک فرصت خوب را از دست داد و در مقابل هالند نتوانست دروازه آلیسون را باز کند. لیورپول در یکی از حمله هایش به گل رسید. کیتا به راحتی دروازه بدون دروازه بان سالزبورگ را با ضربه سر باز کرد تا نخستین گلش را در این رقابت ها به ثمر برساند. در ادامه اشتباه مدافع میزبان باعث شد توپ به صلاح برسد و او گل دوم تیمش را به ثمر برساند. پس از این گل امیدهای سالزبورگ بر باد رفت و در ادامه هم نتوانست گلی به ثمر برساند. تیم اتریشی فرصت دارد در لیگ اروپا رقابت کند.

در دیگر بازی این گروه ناپولی به مصاف خنک رفت و با چهار گل مهمانش را شکست داد. در این دیدار آرکادیوس میلیک درخشید و توانست هت تریک کند. او در دقایق ۳، ۲۶ و ۳۸ (از روی نقطه پنالتی) گلزنی کرد. در نیمه دوم داور یک پنالتی دیگر به نفع ناپولی گرفت و دریس مترنز آن را به گل تبدیل کرد.

شاگردان کارلو آنچلوتی با این پیروزی ۱۲ امتیازی شدند و به عنوان تیم دوم به یک هشتم نهایی صعود کردند./ ایسنا

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید