عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: بعد از بازگشت آقای خلیل زاده و استراماچونی به ایران، آقای فتح الله زاده رابه عنوان گزینه اول برای مدیرعاملی باشگاه بررسی خواهیم کرد.

به گزارش سلام نو، کامران منزوی درباره اتفاقات پیش آمده در روزهای اخیر در باشگاه استقلال که منجر به رفتن آندره استراماچونی و در ادامه آن استعفای امیرحسین فتحی از مدیرعامل باشگاه شد، اظهار داشت: آقای فتحی استعفای خودش را  بعد از اتفاقات شب گذشته ارائه داد و طبق قانون آقای وزیر تصمیم به ارجاع این نامه به هیئت مدیره فرستاد تا اعضا ضمن تقدیر از فعالیت های فتحی با استعفای او موافقت کنند.

عضو هیئت مدیره استقلال تهران درباره انتخاب اسماعیل خلیل زاده به عنوان سرپرست باشگاه، افزود: تا زمانی که فردی را انتخاب کنیم که مورد تأیید باشگاه و وزارت باشد، ایشان فعالیت می کند.

منزوی تصریح کرد: در همین ۴-۵ روز مکاتبات زیادی را با وکیل آقای استراماچونی داشتیم تا مشکل را حل کنیم.

وی افزود: فضاسازی کرده بودند که هیئت مدیره مخالف حضور آقای استراماچونی است در صورتی که ما عکس این قضیه را در دستور کار داریم. استراماچونی با ما قرارداد دو ساله دارد. می خواستیم او را طبق قرارداد به مدت دو سال نگه داریم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: هیچ کسی مخالف ادامه کار استراماچونی نبود. وقتی دربی را باختیم پشت سر استراماچونی ایستادیم چون این مربی و تیم جوانی که داشتیم انتخاب آقای فتحی بود.

منزوی تأکید کرد: آقای خلیل زاده به ترکیه می روند تا ضمن بررسی نحوه پرداخت پول به استراماچونی درباره مدت قرارداد نیز صحبت کنند. قرار است در این جلسه پولی که برگشت خورده را دوباره به او بدهیم و مدت قرارداد از دو سال به یک سال کاهش پیدا کند تا ایشان به تهران بازگردد.ضمن اینکه باید بگویم برای بازگرداندن استراماچونی کار ملی صورت گرفته است. شرکتی را پیدا کرده ایم تا انتقال پول را انجام دهد. با آقای استراماچونی در این زمینه هماهنگی صورت گرفته تا پول را به او بدهد.

وی درباره ادعای استراماچونی که حساب او توسط پلیس ایتالیا بسته شده است، یادآور شد: این موضوع به خاطر تحریم های ظالمانه که نمی توانیم پولی را حواله کنیم، رخ داده است. جا دارد از او عذرخواهی کنیم. با توجه به رفتن امشب آقای خلیل زاده به ترکیه، بنده امیدوارم آقای استراماچونی بار دیگر به تهران بازگردد.

منزوی درباره انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال، ادامه داد: نظر اول هیئت مدیره آقای فتح الله زاده است تا پس از بازگشت آقای خلیل زاده از ترکیه تصمیم گیری شود. آقای قریب نیز قبول مدیریت نمی کند. آقای اولیایی و ساعدی هم گزینه های دیگر ما هستند. با این حال آقای فتح الله زاده گزینه اول است. روز ۵ شنبه که آقای خلیل زاده باز می گردد، در این باره تصمیم می گیریم. ۱۵ روز فرصت داریم تا مدیرعامل جدید را انتخاب کنیم./ مهر

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید