سرمربی گل گهر سیرجان گفت: منصفانه این است که پرسپولیس با یک موقعیت به ما دو گل زد، به خاطر اینکه انقدر حرفه ای است که می تواند این کار را بکند.

به گزارش سلام نو، مجید جلالی در نشست خبری بعد از شکست مقابل پرسپولیس گفت: بازی ای کردیم که می توانستیم بازنده نباشیم متاسفانه یک بازیکن باکیفیت همین مواقع وقتی بازی کاملا قفل است و تیم مستاصل است، فقط یک بازیکن کلیدی و باکیفیت می تواند بازی را باز کند. متاسفانه اینطور شد و فرق دو تیم این بود که بازیکن کلیدی را آنها داشتند. وقتی ما گل خوردیم، مجبور شدیم بازی را باز تر کنیم.

او افزود: اما در کل منصفانه بگویم پرسپولیس با یک موقعیت به ما دو گل زد. به خاطر اینکه انقدر حرفه ای است که می تواند این کار را بکند. کار ما هم داستان تکراری است. خوب بازی می کنیم و خیلی می دویم، پیشرفت ما مشخص است اما امتیاز لازم را کسب نمی کنیم به خاطر اشتباه های مقطعی. مثلا گل اول برای ما توجیه نیست که اصلا چرا باید این گل را بخوریم. در هر صورت این هم یک بازی بود ولی چیزی که در بازی انجام شد، فکر می کنم می توانستیم بازنده نباشیم.

جلالی در پاسخ به این سوال که شاید جایگاه تیم در جدول باید استرس بازیکنان این تیم شده است گفت: شاید اعداد و ارقامی که در جدول رده بندی مقابل تیم ما است باعث می شود تا ما اشتباهات بچه گانه ای بکنیم. شما بازی ما در مشهد برابر شهر خودرو را ببینید. ما تیمی بودیم که باید برنده از زمین خارج می شدیم. یا شما بازی ما در اهواز را ببینید یا بازی قبل دیدار با مسجدسلیمان و یا همین بازی امروز، نمی دانم شاید همین موضوع یعنی استرس بالا باعث می شود تا بازیکنان تیم ما اشتباهات زیادی کنند.

او ادامه داد: من می خواهم در جلسه بعدی یک جدول بزرگ بیاورم و روبروی همه آنها آن جدول را پاره کنم و به آنها بگویم که شما این جدول و آنچه که قبلا اتفاق افتاده را کنار بگذارید. ما اگر می خواهیم آینده را دوباره بسازیم باید گذشته و جدول را کنار بگذاریم.

سرمربی گل گهری ها در پایان درباره حرکات بهنام برزای و در نهایت اخراج وی گفت: ببینید کلا وقتی یک بازیکن می آید در این ورزشگاه بازی می کند باید حرفه ای تر باشد. البته بازیکن حریف او را تحریک کرد اما او باید حرفه ای تر از این فکر می کرد و اسیر این حاشیه نمی شد. اگر بازیکنی کامل شده باشد باعث وقت تلف کردن نمی شود. ما در آن دقایق فشار آورده بودیم و حریف هم دائم زیر توپ می زد و بازی هم دو بر یک بود. ما چرا باید آن زمان ها را تلف کنیم، خودمان را ده نفره کنیم و حتی در آن بازی بازیکن اخراجی را نداشته باشیم؟/ ورزش سه

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید