عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به نوعی مشکل استراماچونی را بهانه گیری ذکر کرد که هر دفعه خواسته ای را مطرح کرده است ولی چون خواسته هایش مبنای حقوقی ندارد، باید به ایران برگردد.

به گزارش سلام نو، در شرایطی که هنوز هواداران استقلال نگران آینده این باشگاه در خصوص شرایط استراماچونی هستند، خلیل زاده عضو هیات مدیره این باشگاه مدعی شد که علیرغم شروطی که این مربی ایتالیایی داشته، آنها به تعهدات خود عمل کرده‌اند و امیدوار هستند او به تیم بازگردد.

وی در خصوص آخرین وضعیت این باشگاه در تعامل با سرمربی باشگاه گفت: ما یک قراردادی دو ساله استراماچونی داریم که از شش ماه قبل آغاز شد و 750 هزار یورو سالانه دستمزد ایشان داشتیم به همراه کادرفنی‌اش. در پیش قرارداد ایشان 100هزار یورو ذکر شده بود که همان روز پرداخت شد. بعد از آن ماهیانه پولش را به حسابی که در بانک میلان ایتالیا از یکی از کشورهای همسایه واریز کردیم و نیازهای ایشان را انجام می دادیم. ایشان اعلام کردند پول آخری که برای من واریز کردید (50هزار یورو) حسابم بلوکه شده. ما اعلام کردیم مشکلی نداریم و شما در ترکیه حساب باز کنید و از این تاریخ دستمزد شما و کادرتان را به آن واریز کنیم ایشان قبول نکرد و گفتیم پس بیایید به شکل نقدی پرداخت کنیم که باز قبول نکرد. ما تا به امروز 330 هزار یورو پرداخت کردیم. شش ماه مانده و طبق این حساب ما پول او را واریز کرده‌ایم البته به جز 100 هزار یورو ابتدایی که با این حساب ما دو ماه به او بدهکار هستیم. با توجه به درخواستی که داشتند ما به شماره حساب ایشان حواله کردیم اما جمعه برگشت خورد. ما با او روز دوشنبه قرار گذاشتیم اما او گفت من می خواهم قراردادم را از دو سال به یک سال کاهش دهم که توافقاتی داشتیم این کار را نکنیم. او گفت اگر کاهش ندهید ما ادامه نخواهم داد.

وی ادامه داد: از این طرف می گوید پول به حساب من نرفته، از طرفی دیگر می گوید بلوکه شده، از یک طرف می گوید من دریافت نکردم و از طرف دیگر هم می گوید اگر قراردادم را از دو سال به یک سال کنید با پرداختی مشکلی ندارم. قرارداد ما مشخص است، همینطور پرداختی ما. حواله هایی هم که زدیم داریم. ایشان ولی به دنبال تبدیل قرارداد خود از دو سال به یک سال بود. تا دیشب که اصلا  این اتفاق افتاد و بیانیه داد و ما بازیکنان را جمع کردیم. بعد به نتیجه رسیدیم که آقای ماجدی و فتحی و ... بروند خانه اش و او را راضی کنند. اشکال ندارد و به دلیل اینکه هواداران به او علاقه دارند و باشگاه نتیجه می گیرد ما این قرارداد را به یک سال تبدیل می کنیم اما ایشان نه در را باز کرد و نه تلفن را جواب داد و نه پیام را.

عضو هیات مدیره استقلال در ادامه صحبت‌هایش گفت: اگر هواداران یادشان باشد ما اصلا نمی توانستیم بازی‌ها را برنده باشیم اما به آنها گفتیم صبر کنید و اگر هواداران نگران این باشند که از هم پاشید نگران نباشند. بازیکنان ما از خیلی ها بالاتر هستند. ما برنامه داریم و ما امیدواریم که آقای استراماچونی ظرف 48 ساعت آینده برگردد و به نظرم اینقدر عاقل باشند که برگردند! من فکر می کنم وزارت امور خارجه کمک می کند و آقای وزیر از شب گذشته تاکنون پیگیری می کنند. آقای سلطانی فر هم پیگیر هستند و حتی آقای عراقچی. با وکلای ایشان هم در ارتباط هستند. اگر یک درصد برنگردند و این اتفاق که او نیاید حتما برای سرمربی فکر کردیم و انشاالله یک شخصی که تیمی در شان استقلال را هدایت کند انتخاب خواهیم کرد./ ورزش سه

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید