تیم فوتبال ذوب آهن بالاخره موفق شد به برد برسد و با شکست نساجی مازندران در فولادشهر روزهای ناکامی را موقتا پشت سر بگذارد.

به گزارش سلام نو، ذوب‌آهن بعد از برد روحیه‌بخشی که مقابل فولاد به دست آورد، در دو دیدار اخیرش یک تساوی و یک باخت داشته ولی شاگردان علیرضا منصوریان اکنون که از نساجی میزبانی می‌کنند، محکوم به پیروزی و جبران باخت سنگین مقابل پرسپولیس هستند تا برای ادامه بازی‌ها روحیه بگیرند؛ در آن طرف هم نساجی مازندران که با هدایت از هفته چهارم تاکنون نتوانسته طعم پیروزی را بچشد، می‌خواهد مثل بازی گذشته‌اش که از سپاهان امتیاز گرفت، برابر یک تیم اصفهانی دیگر عملکرد خوبی ارائه دهد و صاحب امتیاز شود.

هفته چهاردهم لیگ برتر؛ دوشنبه: 98/09/18 ؛ ساعت 17:30

استادیوم: فولادشهر اصفهان

داور: حسن اکرمی/ کمک‌ها: علیرضا ایلدروم و علیرضا مرادی؛ داور چهارم: حمیدرضا افشون؛ کمک داوران پشت دروازه: سیدرضا مهدوی و روح‌الله شریفی/ ناظر داوری: علیرضا کهوری.

ذوب‌آهن اصفهان

معراج اسماعیلی , محمد نژادمهدی , وحید محمدزاده , هادی محمدی , حمید بوحمدان , محمدرضا عباسی , قاسم حدادی‌فر , محمدرضا خلعتبری(70- علیرضا منظمی) , دانیال اسماعیلی‌فر , حمید ملکی(87- مسعود ابراهیم‌زاده) و امیرارسلان مطهری

سرمربی: علیرضا منصوریان

نساجی مازندران

علیرضا حقیقی، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسن جعفری، مجتبی ممشلی، سیدمحمد میری، میلاد سرلک(46- محمدعرفان معصومی)، علی‌اصغر عاشوری، رحمان جعفری، رضا دهقانی(74- باقر نیاری)، محمد عباس‌زاده(53- محمد قاضی)

سرمربی: محمدرضا مهاجری

اخطار:

مجتبی ممشلی(56) محمدعرفان معصومی(70) حامد شیری(75) علی‌اصغر عاشوری(80) از نساجی

وحید محمدزاده(1+90) مهدی مهدی‌پور(90) از ذوب‌آهن

شرح گل

ذوب‌آهن 1 - نساجی صفر (دقیقه 42: محمدرضا خلعتبری): امیرارسلان مطهری با توپ‌گیری از علیرضا حقیقی موقعیت خوبی برای ذوب‌آهن به وجود آورد که پاس او را محمدرضا خلعتبری با ضربه دقیق پای چپ زمینی تبدیل به گل کرد.

ذوب‌آهن 2 - نساجی صفر (دقیقه 62: امیرارسلان مطهری): سانتر زیبای محمدرضا خلعتبری از روی ضربه ایستگاهی سمت چپ زمین را ارسلان مطهری در بین مدافعان نساجی با ضربه سر زد تا گل دوم به نام او ثبت شود.

لحظات حساس

03:10- شوت پای چپ عباسی از پشت محوطه جریمه به بیرون رفت.

04:00- شوت زمینی بوحمدان را حقیقی بدون دردسر در اختیار گرفت.

05:15- حمید ملکی نفوذ خوبی به محوطه جریمه نساجی داشت که شوت پای چپ او بی‌دقت بود و حقیقی آن را دفع کرد.

10:02- شوت رحمان جعفری به گوشه دروازه ذوب‌آهن را اسماعیلی دراختیار گرفت.

24:15- شوت فنی خلعتبری به سمت دروازه نساجی در میانه راه با ضربه پشت سر اشتباه جعفری نزدیک بود وارد دروازه خودی شود که حقیقی توپ را دفع کرد.

26:22- شوت زمینی ارسلان مطهری دقت لازم را نداشت و به مرکز دروازه نساجی زده شد تا حقیقی در دو مرحله توپ را در اختیار بگیرد.

31:40- شوت محکم دهقانی از پشت محوطه جریمه را اسماعیلی برگشت داد ولی در ریباند در زمانی که عباس‌زاده قصد داشت توپ را بزند، در برخورد با نژادمهدی روی زمین افتاد تا داور به سود نساجی اعلام پنالتی کند.

34:50- پنالتی به دست آمده برای نساجی را محمد عباس‌زاده با شوت زمینی زد که معراج اسماعیلی با شیرجه به سمت چپ دروازه آن را مهار کرد و در برگشت نیز حسن جعفری نتوانست توپ را تبدیل به گل کند.

47:00- پاس در عمق رحمان جعفری را عباس‌زاده نتوانست استفاده کند و شوت نه چندان خوب او را اسماعیلی برگشت داد.

52:02- شوت پای چپ زیبای رضا دهقانی با اختلاف کمی از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

54:20- خلعتبری با سرعت بالا وارد محوطه جریمه نساجی شد که ضربه او را حقیقی در دو مرحله جمع کرد.

56:37- ضربه سر رحمان جعفری روی ارسال حسن جعفری را اسماعیلی به خوبی برگشت داد و در برگشت نیز شوت معصومی را محمدی دفع کرد.

58:55- شوت محکم محمد قاضی از پشت محوطه جریمه به محمدی برخورد کرد و به کرنر رفت.

64:20- ارسال حدادی‌فر از روی کرنر و ضربه سر محمدرضا عباسی به شکل خطرناکی از کنار دروازه نساجی به اوت رفت.

66:45- ضربه سر ممشلی روی سانتر حسن جعفری از کرنر را اسماعیلی جمع کرد.

78:38- پس از ارسال اسماعیلی‌فر، به نظر می‌رسید حامد شیری روی مطهری مرتکب خطای پنالتی شده که حسن اکرمی بازی را به جریان انداخت و اعتقادی به گرفتن پنالتی نداشت.

79:18- سانتر جعفری و ضربه سر محمد قاضی را اسماعیلی جمع کرد.

دقیقه 4+90: مطهری فرصت عالی زدن دومین گل خود را هدر داد و در حالی که قصد داشت حقیقی را در موقعیت تک به تک دریبل کند، این دروازه‌بان توپ را دراختیار گرفت.

در حاشیه

* ذوب‌آهن و نساجی بدون محروم پای به این مسابقه گذاشتند./ ورزش سه

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید