وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم در اظهاراتی از روی شکست و ناکامی در برابر محور مقاومت، ایران را تهدید کرد که سوریه را به ویتنام تان تبدیل می کنیم.

به گزارش سلام نو به نقل از اسپوتنیک، نفتالی بنت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به گزافه گویی علیه ایران پرداخت.

وی در نشستی در شهر قدس اشغالی مدعی شد: آنچه ایران در سوریه و لبنان انجام می دهد ما را وادار می کند که سوریه را به ویتنام آنها تبدیل کنیم. ایران در لبنان حضور دارد و در راستای تاسیس پایگاههایی در سوریه و غزه حرکت می کند و اسرائیل با هر حمله ای با بازدارندگی قوی برخورد خواهد کرد و به جای عملیات مهار سابق دست به حمله خواهد زد. سوریه به ویتنام جدید ایران در صورتی که ایرانی ها به عدم خروج از سوریه اصرار ورزند، تبدیل خواهد شد. اسرائیل در این راستا با هر ابزاری که باشد، حرکت می کند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادعا کرد: اسرائیل سال ۲۰۲۰ با چالشهای فراوانی روبرو خواهد شد. برکسی پوشیده نیست که ایران به دنبال ایجاد حلقه آتشین در اطراف اسرائیل است. ایران در لبنان حضور دارد و به دنبال تقویت حضور خود در سوریه و غزه و دیگر مناطق است. ما باید از مرحله بازدارندگی به مرحله حمله روی آوریم. ما توان بیرون کردن آنها را داریم و آماده هر عملیاتی چه در سوریه یا لبنان یا غزه است.

گفتنی است که روز گذشته هم اسرائیل کاتز وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به یاوه گویی درباره ایران پرداخته بود.

وی در گفتگو با یک رسانه ایتالیایی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا اسرائیل گزینه حمله به ایران را بررسی می کند، ادعا کرده بود: بله این گزینه در دست بررسی است. ما به ایران اجازه تولید سلاح هسته ای یا دستیابی به آن را نخواهیم داد. اگر اقدام نظامی راه احتمالی توقف آن باشد ما در این راستا حرکت خواهیم کرد و آماده هستیم./ مهر

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید