دو بازیکن پرسپولیس که قبل از بازی با ذوب آهن با هم درگیر شده بودند و کالدرون هم آنان را تنبیه کرده بود، با حضور در کمیته انضباطی باشگاه اعلام کردند که دلخوری آنها از هم 30 ثانیه بیشتر نبوده است و اکنون با هم مشکلی ندارند.

به گزارش سلام نو، دقایقی پیش دو بازیکن پرسپولیس که پیش از دیدار برابر ذوب آهن و در یکی از تمرینات این تیم با یکدیگر درگیر شده بودند، در جلسه کمیته انضباطی باشگاه حضور یافتند و توضیحاتی ارائه دادند.

اما اتفاق خوب برای سرخ پوشان پس از این جلسه و در اظهارنظر دو بازیکن مورد نظر روی داد. سیامک نعمتی پس از این جلسه گفت: اصلا مشکلی در میان نبود و همان موقع موضوع به پایان رسید. عالیشاه یکی از صمیمی ترین رفقای من است، چه دلیلی دارد با او آشتی نکنم؟ این اتفاق یک موضوع درونی و خانوادگی بود که به پایان رسید.

امید عالیشاه هم که سوی دیگر درگیری مورد نظر بود، پس از جلسه گفت: الان که پنج روز از آن اتفاق گذشته است اما همان روز و 30 ثانیه بعد از آن بحث، کار تمام شده بود. امروز هم اینجا آمدیم تا درباره موضوعی کاملا درون باشگاهی صحبت کنیم. به هر حال من و سیامک و در کل ما بازیکنان پرسپولیس با یکدیگر رفاقت داریم و هیچوقت آن را بر هم نمی زنیم. ضمن اینکه همبستگی ما در نهایت موفقیت پرسپولیس را به دنبال خواهد داشت./ ورزش سه

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید