بعد از اینکه مدیرعامل تراکتور خبر جدایی دنیزلی از این تیم را غیر واقعی خواند، رفتن وی از این تیم همه را شوکه کرد.

به گزارش سلام نو، غلامرضا صادقیان اما  شنبه  شب در جمع خبرنگاران در خصوص جدایی دنیزلی، گفت: دنیزلی به دلیل برخی از مشکلات شخصی بارها در اواسط فصل به ترکیه سفر کرد و پیش از این نیز درخواست جدایی از تراکتور را داده بود، اما با توجه به تغییرات متعدد سال گذشته، مالک باشگاه و اعضای هیأت مدیره با ایجاد تغییرات در فصل جاری مخالف بودند و به همین دلیل بر تداوم همکاری تأکید داشتیم تا اینکه در جلسه روز گذشته با دنیزلی، ایشان به صورت قاطع خواستار قطع همکاری و بازگشت به ترکیه شدند.

صادقیان با اشاره به فشردگی مسابقات لیگ برتر، توضیح داد: با توجه به اینکه هر چهار روز یک بازی انجام خواهیم داد و از طرفی تغییرات ۱۰۰ درصدی در کادرفنی در فاصله‌ی کوتاه جواب نمی‌دهد، با تصمیم مالک باشگاه، مسئولیت فنی تیم به شیخ لاری که طی ۶ ماه گذشته همراه تیم بوده، سپرده شده است. شیخ لاری در مسائل فنی از مسعود شجاعی کاپیتان تیم هم کمک خواهد گرفت. به هر صورت به دنبال بهبود شرایط تیم از نظر روحی و روانی و ایجاد وحدت در باشگاه برای ارائه بازی ایده آل و تماشاگرپسند هستیم.

صادقیان در خصوص تغییرات متعدد دنیزلی در ترکیب تیمش، گفت: ما به هرم مدیریتی اعتقاد داریم و از این رو چندین بار به دنیزلی اعلام کرده بودیم که برای جذب کمک مربی آمادگی داریم اما ایشان نپذیرفت و به باشگاه گفت که در صورت نیاز اعلام می‌کند که هیچ گاه اینگونه نشد.

/ورزش سه

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید