در تهران مراکز خرید بسیار زیادی وجود دارد که اگر بخواهیم همه آنها را نام ببریم از حوصله شما خارج است اما چند فروشگاه زیبا و مجلل را در این مطلب برای معرفی به شما نام برده ایم.

مرکز تفریحی و تجاری ارگ

واقع در تجریش خیابان سعدآباد می باشد که همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۱ شب خدمات خود را ارائه می دهد.

این مجموعه دارای معروف ترین مارک های ایرانی و خارجی شامل لباس و لوازم آرایش، لوازم خانگی ، جواهرات ،عینک، آشپزخانه ، لوازم الکترونیک و بدلیجات می باشد همچنین یک محیط سرگرم‌کننده و مدرن برای مشتریان و خریداران خود می باشد.

در داخل این مجموعه یک پارک تفریحی و آمفی‌تئاتر وجود دارد و رستورانها و فوت‌کورت و کافی شاپ روف گاردن نیز در این مجموعه فعالیت می کنند .در سال ۲۰۱۵ مرکز خرید ارگ تجریش افتتاح شد و امروز دارای ۲۰۰ فروشگاه و هزار جای پارک برای مهمانان در این مرکز وجود دارد.

مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید لوکس پالادیوم واقع در خیابان مقدس اردبیلی نرسیده به میدان الف می باشد که ساعت کاری آن از ۱۰ صبح الی ۱۰ شب است و دارای 200 فروشگاه برند ۲۴ رستوران فروشگاه های اسباب بازی مرکز ورزشی لوکس در طبقه ششم و هایپر مارکت می باشد ظرفیت پارکینگ آن ۱۲۰۰ خودرو برای مهمانان و خریداران است یکی از بهترین مراکز خرید تهران محسوب می شود.

مرکز خرید گالریا

مرکز خرید گالریا واقع در ولنجک انتهای خیابان سیزدهم شرقی می باشد که از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب به مشتریان خود خدمت‌رسانی می‌کند.

این مجموعه دارای فروشگاه های معتبر از برندهای معروف ایرانی و خارجی است و همچنین ۵۵۰ خودرو در داخل پارکینگ آن جای می شود.

مرکز خرید تیراژه 1

مرکز خرید تیراژه واقع در میدان پونک بلوار اشرفی اصفهانی جنوب بعد از پل همت است و ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب فعالیت می‌کند.

مرکز خرید تیراژه دارای سه طبقه است که در طبقه آخر آن سرزمین عجایب است که برای کودکان و نوجوانان بازی ها و سرگرمی هایی را فراهم کرده است در طبقه همکف و اول آن حدود ۱۰۰ فروشگاه وجود دارد.

مرکز خرید تیراژه 2

مرکز خرید تیراژه ۲ در منطقه ۷ تهران واقع در اتوبان امام علی خروجی مدنی جنب مترو شهید مدنی است و همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب فعالیت می کند.

در سال ۱۳۹۲ این مجموعه فعالیت خود را آغاز کرد و در مراسم های خاص گروه موسیقی سنتی زنده در داخل مرکز اجرای زنده دارند یکی از مزیت‌های مرکز خرید تیراژه ۲ دسترسی بسیار آسان آن می باشد .

مرکز خرید سانا

مرکز خرید سانا واقع در اندرزگو بین خیابان علوی و کوچه زمانی می باشد که از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب فعالیت می کند .

این مجموعه به دلیل داشتن جشنواره های بسیار دارای محبوبیت بسیار زیادی شده است مثلاً در روزهای دوشنبه از ساعت ۱۰ صبح الی 7 عصر تخفیفاتی را ویژه بانوان می‌گذارد.

مرکز خرید بام لند

مرکز خرید بام لند واقع در بزرگراه شهید همت خروجی بلوار کاشان میدان موج خیابان موج بلوار صدف است که از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب فعالیت می کند.

این مرکز خرید که بسیار بزرگ می باشد دارای ۶۸ فروشگاه پوشاک ، رستوران و ۵ مجموعه سرگرمی و 20 کافه می باشد فضای این مرکز خرید بسیار آرام می باشد و موجب جذب مردم از همه نقاط تهران شده است.در مرکز خرید بام لند آمفی‌تئاتر ،هاکی ،قایق و موارد دیگر وجود دارد.

مرکز خرید اوپال

مرکز خرید اوپال واقع در منطقه کوهستان بلوار فرحزادی می باشد.

مرکز تجاری اپال یکی از بزرگترین مراکز خرید تهران می باشد و از مد و پوشاک گرفته تا جواهرات و دکوراسیون و لوازم الکترونیک در این مجموعه خدمات می دهند.

اوپال دارای ۱۵ رستوران در فودکورت خود می باشد و چندین کافه در طبقات مختلف دارد در بالاترین نقطه مرکز خرید اوپال ۵ سالن سینما با ظرفیت ۸۰۰ صندلی وجود دارد.

همچنین شهر بازی در آنجا تاسیس شده است که هم برای کودکان جذاب است و هم برای بزرگترها و سالن بولینگ و بیلیارد و گیم نت در این مجموعه وجود دارد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید