گرت بیل مدت‌ها است با سرمربی و مدیران رئال اختلاف دارد. امروز هم دوربین های حاضر در تمرینات تیم رئال مادرید تصاویر خاصی و البته عجیب از حضور او در تمرینات رئال ثبت کردند.

دوربین های حاضر در تمرینات تیم رئال مادرید صحنه عجیب و البته جالبی را شکار کردند.

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل از ابتدای فصل با حواشی زیادی در رئال مادرید دست و پنجه نرم کرده است. این ستاره ولزی در تابستان تا آستانه جدایی از جمع کهکشانی‌ها پیش رفت اما در نهایت در این تیم ماندگار شد.

یکی از مهم ترین حواشی بیل در این فصل و البته طی فصول اخیر گلف بازی کردن او بوده است. این ستاره ۲۹ ساله علاقه زیادی به ورزش گلف دارد و همین موضوع نیز برای او حاشیه ساز شده است. بسیاری معتقد هستند که همین گلف بازی کردن یکی از دلایل مصدومیت های گرت بیل است. همچنین اخیراً تیم ملی ولز نیز گرت بیل را از گلف بازی کردن در اردوی این تیم منع کرده بود.

گرت بیل حالا به نوعی گلف بازی کردن را به تمرینات رئال مادرید نیز کشانده است. دوربین‌های حاضر در کمپ تمرینی رئال مادرید صحنه جالبی را شکار کرده اند؛ جایی که گرت بیل با ژست هایی خاص در حال گلف بازی کردن این بار با توپ فوتبال است! این ژست های گرت بیل در تمرین رئال مادرید بار دیگر نشان می دهد که این بازیکن تا چه حدی به ورزش گلف علاقه مند است.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید