۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
کد خبر: 36197530

وجیه الله نوروزی فرماندار ابهر اعلام کرد: تمهیداتی انجام شده تا مشکلی در تامین و عرضه میوه و آجیل شب یلدا نداشته باشیم.

به گزارش سلام نو، وجیه الله نوروزی شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار ابهر افزود: نظارت بر بازار فقط برای کشف گران فروشی یا کم فروشی نیست و  بازرسان با هر تخلفی که موجب اختلال در بازار شود برخورد خواهند کرد که این نظارت ها بصورت شبانه روزی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: برای توزیع کالاهای اساسی، نقاط شهری و روستایی باید تفکیک شوند و در توزیع این اقلام قشر آسیب پذیر باید مورد توجه بیشتری قرار گیرند.

فرماندار ابهر تاکید کرد: پس از سهمیه بندی بنزین تقاضا برای استفاده از سوخت جایگزین مانند گاز بیشتر شده و تعدادی از خودروها بصورت غیر استاندارد اقدام به دوگانه سوز کردن خودروی خود با گاز مایع کرده اند.

این مسوول ادامه داد: تعدادی از عاملان متخلف و سودجو توزیع سلیندرهای گاز مایع پس از سهمیه بندی بنزین بدلیل افزایش تقاضا اقدام به احتکار و فروش سیلندرهای گاز در بازار سیاه کرده اند که به شدت با این متخلفان برخورد خواهد شد.

نوروزی خاطرنشان کرد: برای کنترل بازار به ویژه در روزهای نزدیک عید برنامه‌ریزی جهت برپایی نمایشگاه و عرضه کالاهای اساسی در حال انجام است.

فرماندار ابهر از مردم خواست: در امر نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها از طریق شماره ۱۲۴ و ۱۳۵ با گزارش به موقع تخلفات گران فروشی، کم فروشی و احتکار دستگاه‌های نظارتی را یاری کنند.

/ایرنا

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید