سرمربی تیم سپاهان اصفهان با انتقاد از فشاری که به داور مسابقه استقلال-سپاهان آمد، گفت: آیا برای تیم های شهرستانی هم اینگونه عدالت را رعایت می کنید.

به گزارش سلام نو، " امیر قلعه نویی" پس ازتوقف 2بر2 تیمش سپاهان اصفهان برابر میزبانش نساجی مازندران درجمع خبرنگاران گفت:البته هنوزهم از هواداران تیم نساجی دلخور هستم. چون کاری که من کردم، شاید کسی در تاریخ نساجی نکرد.

وی افزود: من بعد 24 سال یک گروه را جمع کردم که این تیم را به لیگ برتر بیاورند.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان با اشاره به اینکه البته گل را گرفتیم و سمت تماشاچی هم رفتم، اضافه کرد: من ازآنها تشکر کردم وشاید گذشت کنم، اما فراموش نمی کنم که از جیب خودم و رفقایم، چون دوست داشتم نساجی به لیگ برتر بیاید، حمایت کردیم.

قلعه نوعی گفت، من نساجی را دوست دارم، هرچند کمترین نقش را داشتم و دراین راه نکونام، پرهام، صنیعی فر، حدادیان و افراد دیگردر موفقیت نساجی نقش داشتند.

وی اضافه کرد، که همین حالا نیز من درگیر یک سری مسائل این باشگاه هستم، هرچند خودم درگیر امور تیمم هستم، اما مشکلات نساجی هم می آید و تلاش می کنم تا این مسائل برطرف شود.

بابت پنالتی نگرفته استقلال، جو کشور به هم زدند

سرمربی تیم سپاهان اصفهان همچنین از کمیته داوران به خاطر نوع نگاهی که برخی داوران به تیم های شهرستانی دارند، انتقاد کرد و گفت: یک سوال از آقای ممبینی دارم. مگر برای تیم های شهرستانی نباید عدالت رعایت شود؟ جلوی سایپا پنالتی به نفع ما گرفته نشد که از مال استقلال هم خیلی واضح تر بود. آب از آب تکان نخورد.

قلعه نوعی ادامه داد، در بازی سپاهان با استقلال بر سر یک پنالتی جو مملکت را به هم ریختند، آقای ممبینی عزیز، بالاخره داور اشتباه می کند. آقای صفایی و سید علی هم برای ما اشتباه کردند.

وی با بیان اینکه دریک هفته اخیر و بعد از بازی با استقلال، تیم سپاهان را از نظر روحی روانی تحت فشار قرار دادند، گفت: گل امروز هم که سپاهان دریافت کرده بود، اشتباه بود، ضمن آنکه یک پنالتی هم روی علی قربانی گرفته نشد.

وی اضافه کرد، البته فکر می کنم گل دوم ما هم آفساید بود باید ببینیم، بالاخره داور اشتباه می کند.

به داوران فشار نیاورید

سرمربی تیم سپاهان اصفهان دربخش دیگری از سخنان خود دراین نشست خبری به دفاع از داوران لیگ پرداخت و خطاب به آقای ممبینی گفت: اینطور به داوران فشار نیاورید، چرا که شما باید از داوران دفاع بکنید.

قلعه نوعی ادامه داد، تیم سپاهان، قبل از بازی استقلال بیشترین ضرر را از داوری دیده بود، هم جلوی سایپا، هم پارس جنوبی، اما برای تیم های شهرستانی آب از آب تکان نمی خورد. فشار می آورند داور در بازی بعد تحت فشار قرار می گیرد و تیم های شهرستانی این بلاها سرشان می آید.

بازی خوبی با نساجی رقم خورد

سرمربی تیم سپاهان اصفهان همچنین با بیان اینکه بازی خوبی برابر تیم نساجی از آب درآمد، گفت: در بازی امروز بازیکنان نساجی یک توپ روی دروازه آوردند و ما گل خوردیم. یعنی خودمان را تنبیه کردیم.

قلعه نوعی افزود: وقتی در چند قدمی دروازه و تک به تک گل نزنید همین است. تازه شانس آوردیم قانون نانوشته شامل ما نشد و گل نخوردیم. در مجموع بازی بسیار خوبی بود. به آقای مهاجری هم تبریک می گویم که بسیار تیم خوبی درست کرده است.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان درچارچوب هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با تساوی 2 بر 2 برابر میزبانش نساجی مازندران درورزشگاه شهید وطنی قائمشهر متوقف شد.

شاگردان امیرقلعه نوعی با کسب یک امتیاز از قائمشهر 24 امتیازی شدند وبا یک بازی کمتر نسبت به تیم استقلال تهران به رده دوم جدول سقوط کرد/ مهر

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید