پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر در بیانیه‌ای از تشکیل جلسه فوق‌العاده این شورا خبر داده شد.

به گزارش سلام نو، در بیانیه‌ای که صبح امروز توسط نماینده ولی فقیه، نماینده رییس‌جمهور و اعضای منتخب شورای‌عالی و بازرسان جمعیت هلال‌احمر منتشر شد با تاکید بر استمرار خدمت‌رسانی انسان‌دوستانه توسط بدنه مطهر جمعیت در سراسر کشور، از تشکیل جلسه فوق‌العاده این شورا خبر داده شد.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ در این بیانیه آمده است:« ملت شریف ایران، اعضاء، داوطلبان و کارکنان خدوم جمعیت هلال احمر

جمعیت هلال احمر، با سابقه درخشان تاریخی خود همواره در حوادث و آلام در کنار ملت شریف ایران اسلامی بوده است و این همراهی با استمرار خدمات انسان‌دوستانه توسط بدنه مطهر آن ادامه خواهد داشت. شورای‌عالی جمعیت در اجرای وظایف قانونی خود و مسئولیت بزرگی که به نمایندگی از اعضا و داوطلبان بر عهده دارد با دقت، حوادث و مسائل اخیر را تحت نظارت داشته و انجام شایسته امور، قانون مداری و شفافیت در تصمیمات را با قوت پیگیری خواهد کرد.

حفظ سرمایه عظیم مردمی و اعتماد آنها به این نهاد ارجمند همواره سرلوحه کارها بوده است و در این راستا با تشکیل جلسه فوق‌العاده شورای‌عالی از استحکام بنیان‌های این شجره طیبه صیانت خواهیم کرد.

بدون شک مسیر تعالی و شکوفایی جمعیت هلال احمر به احسن وجه طی خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی - نماینده ولی فقیه در جمعیت، دکتر علی نوبخت - نماینده رییس جمهور در شورای‌عالی، هادی پژوهش جهرمی - عضو منتخب شورای‌عالی، دکتر سید سلمان سامانی - عضو منتخب شورای‌عالی، حمیدرضا شهبازی - عضو منتخب شورای‌عالی، دکتر حمزه فرج الهی مقدم - عضو منتخب شورای‌عالی، دکتر محمدرضا نوروزی - عضو منتخب شورای‌عالی، امیر فریدون نوری - عضو منتخب شورای‌عالی، ولی محمد بامری - بازرس شورای‌عالی، دکتر محمدحسین صوفی - بازرس شورای‌عالی.»

/ایسنا

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید