محمدحسین کنعانی زادگان که به علت مصدومیت زودهنگم فصلی ناموفق و تلخ را با استقلال و علیرضا منصوریان سپری کرده بود و بنا به ادعای خودش با بی توجهی باشگاه و سرمربی هم روبرو شده بود، در بازی ذوب-پرسپولیس انگیزه های ویژه ای برای انتقام گیری از سرمربی کنونی ذوبی ها دارد.

به گزارش سلام نو، محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع ملی‌پوش پرسپولیس که در این فصل به جمع سرخپوشان اضافه شده، یکی از تلخ‌ترین دوران فوتبالی خود را زیر نظر علیرضا منصوریان و در استقلال پشت سر گذاشته که بارها درباره آن به صحبت پرداخت است.

او اکنون در ترکیب تیم پرسپولیس این شانس را خواهد داشت تا بار دیگر روبروی سرمربی حال حاضر ذوب آهن قرار گیرد و بتواند با نمایش خود توانایی‌هایش را به این مربی به اثبات برساند.

کنعانی زادگان در فصل شانزدهم و با پایان دوران سربازی‌اش و در شرایطی که تحت قرارداد پرسپولیس بود، با این تیم به توافق دست نیافت و بعد از جلسه نافرجام با علی اکبر طاهری، مدیرعامل وقت این باشگاه، ناگهان سر از باشگاه استقلال در آورد و به عنوان یاغی آن فصل پیراهن آبی‌ها را برتن کرد. مدافع جوان لحظاتی بعد از قراردادش نیز با جملاتی عجیب به پرسپولیس تاخت و خود را یک استقلالی نامید و ابراز امیدواری کرد بتواند در این تیم به موفقیت دست یابد.

با این حال فصل به بدترین شکل ممکن برای او پیش رفت. او در بازی اول مقابل نفت تهران با یک اشتباه باعث فرو ریختن دروازه استقلال شد و در دومین بازی برابر استقلال خوزستان نیز با مصدومیت شدید از ناحیه رباط مواجه شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. او در نیم فصل با تصمیم علیرضا منصوریان از لیست استقلال خارج شد تا از آن زمان کینه شدیدی نسبت به سرمربی حال حاضر ذوب آهن داشته باشد.

کنعانی زادگان بعد از پایان مصدومیت راهی سایپا شد و نیم فصل در این تیم حضور داشت و بعد از آن نیز راهی ماشین سازی شد تا با عملکرد خود بتواند کی‌روش را مجاب به دعوت دوباره به تیم ملی کند و در ابتدای فصل نیز به عنوان یکی از خریدهای تازه پرسپولیس به این تیم بازگشت.

او در اولین تقابل با علیرضا منصوریان با پیراهن سایپا توانست نمایش خوبی از خود به جا بگذارد و مانع از گلزنی حریف شد تا نارنجی‌پوشان با هدایت علی دایی به پیروزی مقابل این تیم دست یابند. او در فصل گذشته نیز بار دیگر مقابل علیرضا منصوریان و اینبار برابر ذوب آهن در اصفهان موفق عمل کرد و با تساوی بدون گل بازی را به پایان رساند.

با این حال کنعانی زادگان طی این سال‌ها همواره صحبت‌های تندی را متوجه علیرضا منصوریان کرده که از جمله آنها می‌توان به این جملات اشاره کرد: "در استقلال یک نفر (منصوریان) پشت مرا خالی کرد و هیچ وقت به سمت نیمکت او نمی‌روم." او البته بعد از پیروزی تیمش مقابل استقلال با هدایت علیرضا منصوریان در اولین بازی با سایپا نیز گفته بود: "وقتی یک سال به تو زنگ نمی زنند که زنده ای یا مرده مگر می شود ناراحت نبود. نظری درباره این آقا ندارم و فقط می‌توانم بگویم جوجه را آخر پاییز می‌شمارند آقای منصوریان". اشاره کنعانی زادگان به شرایط سخت سرمربی وقت استقلال در این تیم بود و شایعاتی که درباره برکناری وی به گوش می‌رسید.

اکنون مدافع ملی‌پوش پرسپولیس بار دیگر روبروی سرمربی‌ای قرار گرفته که او را از پرسپولیس به استقلال برد و بعد از مصدومیت به همکاری‌اش پایان داد. مطمئنا او بار دیگر در صورتی که کالدرون فرصت حضور در ترکیب به او بدهد، از انگیزه زیادی برای تقابل با علیرضا منصوریان برخوردار خواهد بود و باید دید سومین تقابل طرفین بعد از جدایی‌شان از استقلال با چه نتیجه‌ای به پایان خواهد رسید.

کنعانی زادگان البته در آخرین دیدار این تیم مقابل نفت آبادان جایی در ترکیب اصلی تیمش نیافت و نیمکت نشین شد تا سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده یک روز موفق در جام حذفی با کلین شیت برای سرخپوشان را به پایان برسانند و باید دید اینبار کالدرون او را به جمع شاگردانش در ترکیب اصلی بازخواهد گرداند یا خیر/ ورزش سه

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید