فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از سایت‌های راداری، موشکی و سامانه‌های فرماندهی منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور بازدید کرد.

به گزارش سلام نو، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور از سایت های راداری، موشکی و سامانه های فرماندهی و کنترل و اطلاعات و شناسایی  این منطقه بازدید کرد.

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور بازدید در جمع کارکنان این منطقه پدافندی، با اشاره به اهمیت راهبردی منطقه جنوب شرق گفت: خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و اماکن حساس و حیاتی که در این بخش از کشور وجود دارد اهمیت دفاعی و پدافندی ویژه ای دارند و همین امر وظیفه ما را برای هوشیاری و آمادگی بیشتر می کند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۹۸ افزود: رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۹۸ با شبیه سازی منطقه پدافندی جنوب شرق کشور، دفاع از اماکن راهبردی این منطقه را تمرین کرد که به یاری خدا و با تلاش کارکنان جان برکف پدافند هوایی تمرین مفید و موفقی بود.

امیر سرتیپ صباحی فرد در بازدید از منطقه پدافند هوایی شهدای خلیج فارس با حضور در قرارگاه سربازی، نمازخانه بازسازی شده حضرت علی اکبر (ع)را افتتاح  و پس از اقامه نماز ظهر و عصر  با کارکنان وظیفه دیدار و مشکلات آنان را  بررسی کرد.

وی در ادامه  از سامانه فکور، گردان مختلط، سایت موشکی  S200  و سایت‌های راداری گنو و فاشا بازدید کرد.

/ایسنا

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید