منوچهر هادی کارگردان ۴۷ ساله سینما و تلویزیون متولد ۲۸ مرداد ۱۳۵۱ در تهران است، وی پس از سالها حضور در عرصه تولید و دستیاری کارگردان های مطرح  سراغ فیلمسازی رفت، وی ساخت فیلم های چون «قرنطینه»، «دنیای پر امید»، «یکی میخواد باهات حرف بزنه»، «زندگی جای دیگری است»، «من سالوادور نیستم» ، «کارگر ساده نیازمندیم»، «آیینه بغل»، «رحمان ۱۴۰۰» و سریال «دلدادگان»، «عاشقانه» را در کارنامه کاری خود دارد.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر : منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار سلام نو، در خصوص فعالیت‌های اخیرش در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر سریال «دل» به تهیه کنندگی جواد فرحانی را از شبکه نمایش خانگی آماده پخش دارم و همچنین در تلاش برای دریافت پروانه ساخت برای تولید سریال «عاشقانه های۲» هستیم.

وی در خصوص سریال «دل» اظهار کرد : «دل» سریالی ۲۸ قسمتی و در دو فصل ۱۴ قسمتی و به قلم بابک و میثم کایدان به نگارش درآمده است و فیلمبرداری سریال «دل» از بهمن سال ۱۳۹۷ آغاز شد و تصویربرداری آن طی ماه های گذشته در لوکیشن هایی واقع در تهران و شمال کشور به پایان رسید و همچنین قرار بر این است تا توزیع این سریال از چهارشنبه ۱۳ آذر ماه ۱۳۹۸ در شبکه نمایش خانگی آغاز شود.

کارگردان سریال «دل» در خصوص فیلمنامه این سریال و بازیگران آن اظهار کرد:‌ «دل» سریالی عاشقانه است و قصه آن در زمان حال اتفاق می‌افتد و داستان سریال از این قرار است که بین دو نفر جدایی می‌افتد و … و در این سریال عزیزانی همچون افسانه بایگان، بیژن امکانیان، سعید راد، کوروش تهامی، ساره بیات، محمدرضا گلزار، نسرین مقانلو، حامد بهداد، لیلا زارع، مهراوه شریفی نیا، یکتا ناصر و … به ایفای نقش پرداختند.

کارگردان فیلم سینمایی «آینه بغل» در خصوص بازپخش سریال ها از تلویزیون عنوان کرد: در همه جای دنیا و قانونی روال بر این است که با پخش مجدد فیلم ها مبالغی به عوامل کار پرداخت شود، اما متاسفانه در کشور ما این اتفاق نمی افتد، اما به خاطر مخاطبین ما هم از این قضیه چشم پوشی می کنیم، اگر مردم بازپخش ها را دوست داشته باشند ما هم استقبال می کنیم، چون بسیاری از مردم فقط تلویزیون را دنبال می کنند و همه دلخوشی و سرگرمی آنها تلویزیون است و علاقه ای به سینما و یا ماهواره ها ندارند.

کارگردان سریال «دلدادگان» در خصوص بازخوردها نسبت به این سریال اذعان کرد : مردم و مخاطبین که به بنده لطف دارند، اما باید ببینیم منتقدان نظرشان در این خصوص چیست، بنده و تمامی عوامل تمام تلاش خودمان را کردیم تا مورد پسند مخاطبین قرار گیرد.

وی در خصوص حضورش در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: متاسفانه  امسال در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر فیلمی فیلم ندارم، چون امسال به صورت تمام وقت مشغول فیلمبرداری سریال دل بودیم.

وی در خصوص سریال «عاشقانه های ۲» تصریح کرد : فیلمنامه ۵ قسمت ابتدایی این سریال آماده شده است و برای دریافت پروانه ساخت از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست داده ایم و انشالله پس از دریافت مجوز این سریال در سال ۱۳۹۹ منتشر خواهد شد.

کارگردان فیلم سینمایی‌ «رحمان ۱۴۰۰» در خصوص ترکیب بازیگران سریال «عاشقانه های۲» اظهار کرد: ما ابتدا باید پروانه ساخت را دریافت کنیم، سپس دنبال مذاکره با بازیگران سریال باشیم، با چند نفر صحبت شده است که ابراز تمایل کرده اند.

وی در خصوص حضور مهناز افشار در این سریال اذعان کرد: عملاً پس از دریافت پروانه ساخت مشخص می شود که کدام بازیگران را در سریال خواهیم داشت، اما آن هایی که حضور داشته باشند در خدمتشان هستیم و آنهایی که نباشند قطعاً جایگزین خواهند شد.

منوچهر هادی در خصوص ترجیح خود نسبت به سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی اظهار کرد‌:‌ طبیعتاً در سینما شرایط حرفه ای تر است و همه چیز با حساسیت بیشتری تولید می شود، به عنوان مثال ما در سینما ۹۰ دقیقه را در ۵۰ روز تولید می کنیم، اما در سریال باید در۵۰ روز ۵۰۰ دقیقه باید فیلمبرداری کرد یعنی ۵ فیلم سینمایی ساخت و اساساً باید قصه را جلو ببرید و تعریف درستی در برآورد در سریال وجود ندارد و باید به سرعت تولید فکر کرد وگرنه تهیه کننده ورشکست خواهد شد.

وی در خصوص لازمه ماندگاری یک سریال خاطر نشان کرد‌:‌ اول از همه قصه مهم است و باید دارای قصه جذاب باشد، اساساً در یک کار نمایشی همه چیز باید در خدمت داستان باشد، از کارگردان و بازیگر گرفته تا مابقی عوامل که در پروژه حضور دارند.

تیزر سریال دل

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید