پیش از شروع مسابقه تیم‌ های سپاهان و استقلال، نورافکن با چشم‌های گریان به سمت هواداران استقلال رفت و از هواداران استقلال تشکر کرد

به گزارش سلام نو، تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال از هفته دوازدهم لیگ برتر، از ساعت ۱۵ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند. نیمه اول این مسابقه با پیروزی یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

این مسابقه در حالی برگزار شد که دیگر دیدارهای این هفته لیگ برتر در تهران به دلیل آلودگی هوا لغو شد. هوای اصفهان در زمان برگزاری مسابقه آفتابی و آلودگی هوا نیز کاهش پیدا کرده بود.

پیش از شروع مسابقه، امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان به طرف نیکمت تیم پیشین خود رفت و با استراماچونی، سرمربی استقلال خوش و بش کرد.

امید نورافکن، بازیکن سپاهان از طرف هواداران تیم سابق خود یعنی استقلال تشویق شد. این موضوع باعث شد نورافکن با چشم‌های گریان به سمت آن‌ها برود و از هواداران استقلال تشکر کند. همچنین او و سجاد شهباززاده که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارد به سمت نیمکت استقلال رفتند و با نیمکت‌نشینان خوش و بش کردند. سیاوش یزدانی و علی کریمی بازیکنان پیشین سپاهان و سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال نیز به سمت نیمکت سپاهان رفتند و با قلعه‌نویی خوش و بش کردند.

در دقیقه ۳۹ مسابقه داور خطای عارف غلامی روی سجاد شهباززاده را اعلام کرد که همین موضوع باعث شد هم غلامی و هم نیمکت‌نشینان استقلال به تیم داوری اعتراض کنند.

نیمه اول مسابقه در حالی به پایان رسید که هواداران همچنان در حال وارد شدند به ورزشگاه بودند./ ایسنا

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید