حدود 100 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی تهران به درمانگاه کوی دانشگاه مراجعه کرده و بستری شدند اما تاکنون علت اصلی بیماری آنها اعلام نشده است. قرار است کمیته‌ای جهت بررسی ابعاد این موضوع در هفته جاری تشکیل شود.

به گزارش سلام نو، دکتر محمدحسین پورغریب ضمن بیان این مطلب، در خصوص آخرین وضعیت دانشجویان بستری شده در درمانگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر اوضاع مراجعه‌کنندگان به این درمانگاه کاملا آرام است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد فقط براساس آخرین اطلاعی که دارم یکی از دانشجویانی که چند روز پیش به درمانگاه دانشگاه مراجعه کرده بود همچنان بستری است، اما خوشبختانه دانشجویان جدیدی بستری نشده‌اند.

وی در ادامه از تشکیل کمیته رسیدگی به حادثه اخیر در خصوص مراجعه تعدادی از دانشجویان به درمانگاه کوی دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و گفت: این کمیته با حضور معاونین و مدیران حوزه‌های مربوط به تغذیه و خوابگاه ، به منظور بررسی ابعاد این اتفاق در هفته جاری تشکیل خواهد شد.

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران همچنین خاطر نشان کرد: دلایل مراجعه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران به درمانگاه دانشگاه که طی چند روز اخیر اتفاق افتاد امروز اعلام می‌شود. این دانشجویان به دلایل مختلفی از جمله علائم سرماخوردگی، مشکلات گوارشی، علائم آنفلوآنزا، مشکلات تنفسی و غیره به درمانگاه کوی دانشگاه مراجعه کردند و این‌که چه دلیل یا عاملی در بروز این اتفاق نقش داشته است امروز اعلام می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اما آنچه که مهم است اینست که شرایط در حال حاضر دانشجویان در دانشگاه عادی است و تعداد مراجعه‌کنندگان به درمانگاه دانشگاه به روال عادی برگشته و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

چهارشنبه هفته گذشته بیش از ۱۰۰ نفر از دانشجویان خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران به درمانگاه کوی دانشگاه مراجعه کردند و تعدادی از آنها بستری شدند که مسئولان دانشگاه احتمال شیوع آنفلوآنزا در بین این دانشجویان را عنوان کردند.

/ایسنا

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید