ساز و کار ورود جوانان اصلاح‌طلب به انتخابات مجلس توسط شورای هماهنگی جوانان احزاب اصلاح‌طلب مشخص شد.

به گزارش سلام نو، جلسه شورای هماهنگی جوانان احزاب اصلاح طلب با حضور اکثر اعضا برگزار شد.

در این جلسه انتخاباتی مقرر شد تا روسای سازمان‌ها و شاخه جوانان احزاب اصلاح‌طلب هر کدام مسئولیت ترغیب جوانان سراسر کشور را برای ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی را بر عهده بگیرند تا بعد از تهیه لیست های خود از سراسر کشور، هیات اجرایی از روسای شاخه جوانان تشکیل شود.

همچنین توسط اعضا تعیین شد که وظیفه هیات اجرایی شورای هماهنگی جوانان احزاب اصلاح‌طلب، معرفی و رایزنی برای یکایک جوانان خواهد بود.

در انتهای جلسه این شورا بیانیه‌ای نیز صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بنام خدا

جوانان ایران؛

شورای هماهنگی جوانان احزاب اصلاح طلب بر آن شده‌ است تا در فضای کنونی با توجه به نزدیکی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، بار دیگر جهت پویایی و ترویج مسئولیت اجتماعی- شهروندی از کلیه جوانان علاقه‌مند و دارای صلاحیت دعوت نماید تا در این صحنه انتخاباتی ثبت‌نام نمایند و نگذارند انفعال و رخوت به بدنه‌ اصلاح طلبی نفوذ کند. این شورا، علی رغم بیان انتقادات به عملکرد مجلس فعلی و دولتی که برخاسته از جریان اعتدال است ولی از آن عبور کرده، به آینده سرزمین خود امیدوارانه نگاه می‌کند؛ زیرا آینده را نزد جوانان نسل‌های نو می‌داند.

ما جوانان احزاب اصلاح طلب معتقدیم در شرایطی که بینش سیاسی مردم دوچندان شده است و ضعف و قوت مدیریت کشور را بهتر از هر سیاست مداری حس می‌کنند، باید در اولویت زندگی اجتماعی خود، استقلال و آزادی را برگزینند که این همان مصداق حق تصمیم گیری برای سرنوشت، آینده و کشورمان ایران است.

این شورا به نمایندگی از جوانان احزاب اصلاح طلب و با حمایت از جوانان نخبه، فرهیخته و با اراده، در تلاش است با معرفی کاندیداهای اصلح و مسئولیت پذیر، هدایت نهضت جوان گرایی را به افراد لایق بسپارد تا بار دیگر شاهد انفعال گرایی و بی مسئولیتی منتخب‌های قبلی نباشیم.

به امید ایرانی آباد و سرزمینی آزاد.

/ایسنا

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید