توپ جمع کن 15ساله‌ای که در جریان بازی تاتنهام و المپیاکوس با حرکت خود به این تیم کمک کرده بود از طرف مورینیو به ناهار با بازیکنان دعوت شد.

به گزارش سلام نو، ژوزه مورینیو اعلام کرده که قصد دارد کالوم هاینس، توپ جمع کن پانزده ساله‌ای که در جریان دیدار تاتنهام و المپیاکوس در لیگ قهرمانان اروپا با حرکت هوشمندانه خود به تاتنهام کمک کرده و خبرساز شده بود را برای شرکت در مراسم صرف غذای پیش از یکی از بازی‌های تاتنهام دعوت کند تا بتواند در کنار مورینیو و بازیکنان تاتنهام نشسته و با آنها غذا بخورد.

در جریان دیدار تاتنهام و المپیاکوس که روز سه‌شنبه هفته پیش برگزار شد در حالیکه تیم مورینیو به دنبال زدن گل تساوی به حریف بود، هاینس با تیزهوشی و حرکت سریع و به موقع توپ را مستقیم در اختیار سرژ اوریه گذاشت و در به ثمر رسیدن این گل نقش داشت. اوریه توپ را به لوکاس مورا رساند و سانتر او برای هری کین باعث شد دروازه حریف باز شده و نتیجه 2-2 بشود. تاتنهام در نهایت این بازی را 4-2 به سود خود پایان داد.

مورینیو در گفتگو با خبرنگاران این خبر را تایید کرد و گفت:" آن توپ جمع کن می‌آید و با ما ناهار می‌خورد. روز شنبه وقتی بازیکنان قبل از بازی جمع می‌شوند تا غذا بخورند او هم در کنار ما خواهد بود".

سرمربی تاتنهام در ادامه گفت:" آن جوان این روزها خیلی خوشحال است و امیدوارم بتوانیم خاطراتی برایش بسازیم که تا آخر عمر یادش بماند".

تاتنهام روز شنبه در لیگ برتر به مصاف بورنموث خواهد رفت و هاینس 15ساله که به عنوان توپ جمع کن باشگاه فعالیت می‌کند قبل از شروع این دیدار و هنگام صرف غذای بازیکنان تاتنهام با آنها همراه خواهد شد.

/ورزش3

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید