تمامی داوران و کمک‌داوران آقا و خانم کشورمان در تست‌های بدنی کنفرانس داوران آسیا که در کوالالامپور مالزی برگزار شد، قبول شدند.

به گزارش سلام نو، تمامی داوران و کمک‌داوران آقا و خانم کشورمان در تست‌های بدنی کنفرانس داوران آسیا که در مالزی برگزار می‌شود، قبول شدند.

کنفرانس داوران آسیا با حضور داوران و کمک‌داوران بین‌المللی آقا و خانم و همچنین با شرکت ناظران داوری آسیا در کوالالامپور مالزی برگزار شد.

این کنفرانس شامل دوره تئوری و عملی بود و حدود ۵۰۰ داور از سراسر آسیا در این دوره حضور پیدا کردند. کولینا و بوساکا به عنوان نمایندگان داوری فیفا در این دوره حضور داشتند و از ایران هم همه داوران و کمک‌داوران بین‌المللی آقا و خانم ایرانی شرکت کردند.

بعد از دو روز کلاس‌های تئوری، امروز کلاس‌های عملی برگزار شد و داوران بین‌المللی کشورمان در تست‌های آمادگی جسمانی نمره قبول گرفتند.

در این دوره داورانی همچون علیرضا فغانی، موعود بنیادی‌فر، وحید کاظمی، بیژن حیدری، پیام حیدری، سعید علی‌نژادیان، محمدرضا منصوری، علیرضا میرزا بیگی و... شرکت کردند. همچنین حسین عسگری، هدایت‌الله ممبینی، محسن ترکی و مسعود مرادی هم به عنوان ناظران داوری در این دوره شرکت داشتند.

/خبرآنلاین

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید