تمرین امروز تیم فوتبال استقلال برای بازی با سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر از امروز به طور رسمی استارت خورد و فرشید باقری به تمرینات بازگشت اما فرشید اسماعیلی در تمرین گروهی شرکت نکرد.

به گزارش سلام نو، استقلالی ها بعد از کسب هشت پیروزی پشت سر هم روز شنبه هفته آینده باید در مهمترین نبرد فصل به مصاف سپاهان بروند، بازی که به دلیل شرایط جدول حساسیت بسیار زیادی دارد و البته حضور امیرقلعه نویی روی نیمکت زردها حساسیت این بازی را دو چندان می کند.

*بازیکنان استقلال که روز گذشته تمرین ریکاوری انجام دادند و از امروز رسما کار خود را برای بازی با سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر آغاز کردند.

نکته تمرین استقلال انگیزه و انرژی زیادی بود که بازیکنان در تمرین داشتند تا بتوانند با شکست سپاهان نام خود را به عنوان جدی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی مطرح کنند.

*نکته مهم تمرین امروز استقلال بازگشت فرشید باقری به کارهای تیمی بود، این بازیکن بعد از حدود یک ماه دوری به تمرین استقلال اضافه شده است و به نظر مشکلی برای بازی با سپاهان ندارد.

*محمد دانشگر بعد از یک بازی غیبت این روزها با جدیت زیاد تمرینات خود را پشت سر می گذارد تا خود را آماده بازی با سپاهان کند.

•  فرشید اسماعیلی که در بازی با نساجی با مصدومیت نسبتا شدید روبرو شد امروز به صورت اختصاصی تمرین کرد. با این شرایط حضور او در بازی برابر سپاهان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

*اما روزبه چشمی که او هم در بازی با نساجی با مصدومیت روبرو شد بود، امروز به طور کامل در تمرین شرکت کرد و مشکلی برای بازی با سپاهان ندارد.

منبع: ورزش سه

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید