سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش در ضربات پنالتی برابر نود ارومیه می‌گوید او و بازیکنانش با شرایط سختی برای مصاف با نود ارومیه آماده شدند.

به گزارش سلام نو، مصطفی دنیزلی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش در ضربات پنالتی برابر نود ارومیه اظهار کرد: بازی کردن با شهر برادرمان ارومیه برای ما مهم بود. شرایط تیم ارومیه را از نزدیک دیده بودم و اول فصل هم یک بازی دوستانه با آن‌ها انجام دادیم. برای این بازی در شرایط بسیار سختی آماده شدیم. اول گفتند که این بازی لغو شده است. بعد از این یک تمرین بسیار سخت برگزار کردیم و پس از آن با طی کردن مسافتی طولانی به اینجا آمدیم. دیروز تمرینی که انجام دادیم معادل ۱۲۰ دقیقه امروز بود.

او ادامه داد: بازی به طور کلی خوب بود و نتیجه بازی که با ضربات پنالتی مشخص شد، نشان دهنده یک بازی سخت بود. ما راه‌مان را در جام حذفی ادامه می‌دهیم و از این مساله خشنود هستیم. با وجود این شرایط سخت، از بازی بازیکنانم راضی هستیم. در چنین زمین‌هایی بازی کردن برای هر دو تیم سخت است. به هر حال خوشحالیم که پیروز شدیم. امیدواریم که سال آینده تیم ارومیه را در لیگ برتر ببینیم.

دنیزلی اضافه کرد: مسابقه‌ای داشتیم که ۲۴ ساعت قبل گفته بودند برگزار نمی‌شود و ما تمرین پر فشاری انجام دادیم. یک سفر ۲ ساعت و نیمه تا ارومیه داشتیم. فکر می‌کردیم بازی را در نود دقیقه تمام کنیم. در وقت اضافه هم فشار آوردیم اما در نهایت با ضربات پنالتی به پیروزی رسیدیم. به تیم ارومیه هم به خاطر بازی خوب‌شان تبریک می‌گویم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تراکتور درباره نتایج ضعیف تیمش در بازی‌های اخیر، مصدومیت حاج صفی و بازی‌های سخت تیمش در هفته‌های آینده هم گفت: حاج صفی امشب به تبریز برمی‌گردد و معالجه او تمام شده است. با هر هدفی که لیگ را شروع کردیم، با همان ادامه می‌دهیم. در حال حاضر یک سوم لیگ را پشت سر گذاشتیم و شش بازی خارج از خانه داشتیم. هفته دهم را پشت سر گذاشته‌ایم و اعتقاد دارم بعد از هفته بیست و دوم جدول شکل واقعی به خودش می‌گیرد. در حال حاضر شش تیم با هم  در بالای جدول مبارزه می کنند و در ۱۳ هفته پایانی رقابت بین سه تیم است که یکی از آن‌ها مطمئنا تراکتور است که برای قهرمانی می‌جنگد. ان‌شاء‌الله در پایان هفته سی‌ام به هدف‌مان یعنی قهرمانی می‌رسیم.

دنیزلی در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش قابلیت قهرمانی در لیگ را دارد یا خیر بیان کرد:‌ این ظرفیت را می‌بینم و هدف ما قهرمانی است و برای آن تلاش می‌کنیم./ ایسنا

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید