سرمربی تیم استقلال تهران در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با نساجی گفت: از زمانی که اینجا هستم فهمیدم بازیکنان ایرانی در خارج از این کشور خوب شناخته نشده‌اند و چیزی که لازم بود تغییر دهم ذهنیت بازیکنان‌مان است؛ ذهنیت، نظم و دیسیپلین رمز موفقیت ماست.

به گزارش سلام نو، آندرآ استراماچونی بعد از برد مقابل نساجی مازندران در کنفرانس مطبوعاتی مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: می‌دانستیم این بازی برای ما سخت خواهد بود، چون با سیستمی که بازی می‌کنیم، بازی روی چمن مصنوعی برای ما راحت نیست. سرعت توپ روی چمن مصنوعی کم می‌شود و اگر قبلاً روی چنین زمینی بازی نکرده باشید، کار راحت نخواهد بود. نساجی در نیمه اول خوب بازی کرد و ما به خاطر بازی روی چمن مصنوعی به مشکل خورده بودیم. در نیمه دوم شبیه استقلال خودمان شدیم و ذهن‌مان را تغییر دادیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم که البته یک گل دریافت کردیم. برای ما مهم بود که سومین بازی خارج از خانه‌مان را با پیروزی پشت سر بگذاریم. لیگ ایران خیلی سخت است و ممکن است بیرون از خانه مقابل هر تیمی امتیاز از دست بدهید.

می‌خواهم ذهنیت بازیکنان استقلال را تغییر دهم

از زمانی که اینجا هستم، درباره بازیکنان ایرانی خوب صحبت کرده و نظرم مثبت بوده است. بازیکنان ایرانی در خارج از این کشور خوب شناخته نشده‌اند. چیزی که من می‌خواهم اینجا تغییر بدهم، ذهنیت بازیکنان‌مان است. دلیل اینکه استقلال فوتبال خوبی بازی می‌کند، به خاطر ذهنیت، نظم و دیسیپلین است.

به این سوال جواب نمی‌دهم

استراماچونی درباره مشکلات خود و تیمش که در روزهای گذشته به وجود آمد، گفت: به این سوال جواب نمی‌دهم!

بالاتر از پرسپولیس بودن خوشحال کننده نیست

وی در مورد اینکه استقلال با پیروزی مقابل نساجی پس از چند سال بالاتر از پرسپولیس در جدول رده‌بندی قرار گرفت، گفت: درباره پرسپولیس می‌دانم که چه چالش‌هایی بین استقلال با این تیم در دربی‌ها وجود داشته است، اما ما استقلال هستیم و یکی از بهترین‌ تیم های آسیا. ما نمی‌توانیم به خاطر اینکه بالاتر از پرسپولیس قرار گرفته‌ایم، خوشحال باشیم. هدف ما رسیدن به رتبه اول لیگ است. هدف فعلی‌مان نیز بازی مهم با سپاهان در اصفهان است.

کار من و بازیکنان استقلال هیچ ربطی به مشکلات ندارد

همان‌طور که گفتم نمی‌خواهم در مورد شرایط باشگاه حرفی بزنم، اما کار من و بازیکنان هیچ ربطی به مشکلات ندارد و هر روز صد درصد تلاش‌مان را می‌کنیم. با این حال، وظایف باشگاه در قبال تیم خیلی مهم است و ارتباطی به نتایج ندارد و باید به وظایفش عمل کند. تیم ما می‌تواند برنده یا بازنده باشد، می‌توانید از من خوش‌تان بیاید یا نه، اما من انسان حرفه‌ای هستم. من و باشگاه هر کدام وظایفی در قبال یکدیگر داریم.

باشگاه فقط در کلمه نباید اشتیاق داشته باشد

تیم‌هایی در لیگ هستند که بازیکنان مهمی دارند. حقوق‌هایی که به بازیکنان خودمان می‌دهیم، از سال گذشته کمتر است. ما امسال به جای چهار بازیکن خارجی، با دو بازیکن خارجی بازی می‌کنیم. در برخی از پست‌ها که بازیکن نیاز داریم و بازیکنان ذخیره نداریم. باید از بازیکنانم تشکر کنم، اما تیم ما کامل نیست. امیدوارم اگر همینطور در کنار هم ادامه دهیم، باشگاه در پنجره بعدی نقل‌وانتقالات همان انگیزه و اشتیاقی که 30 میلیون هوادار استقلال دارد، داشته باشد. این اشتیاق نه فقط در بازی با کلمات بلکه در واقعیت این اشتیاق باید وجود داشته باشد./ ورزش سه

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید