پیشکسوت استقلال می‌گوید آبی‌ پوشان پایتخت با روندی که دارند، می‌توانند مدعی قهرمانی لیگ برتر باشد زیرا بازیکنان همه وظایف خود را می دانند و پتانسل آنها هم بسیار بالاتر از این است.

به گزارش سلام نو، ایمان عالمی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل نساجی مازندران در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ بازی را از چند منظر می‌توان نگاه کرد. تعطیلات لیگ باعث می‌شود بازیکنان تحت تاثیر قرار بگیرند. به نظر من نساجی بازی را بهتر آغاز کرد و توانست موقعیت‌های خوبی را ایجاد کند اما در دقایق بعد شرایط برای استقلال بهتر شد. نساجی در روند بازی خواست استقلال را از جلو ببندد ام در ادامه نتوانست این کار را انجام دهد. در اواسط نیمه اول استقلال به گل رسید و توانست در نیمه اول پیروز میدان باشد در حالی که به نظر من نساجی با موقعیت‌هایی که ایجاد کرد، می‌ـوانست در نیمه اول به گل برسد.

او ادامه داد: نیمه دوم را استقلال بهتر آغاز کرد  و گل قائدی در این نیمه به موقع بود. بعد از گل دوم شرایط برای نساجی مهیا شد که بتواند در زمین تسلط خود را پیدا کند و بتواند روی استقلال فشار بیاورد و در ادامه هم دیدیم که نساجی توانست به گل برسد. بعد از گلی که نساجی زد، استقلال توانست بازی را مدیریت کند و این کار را هم به خوبی انجام داد و در نهایت توانست برنده این بازی باشد.

عالمی افزود: سه دفاعه بازی کردن استقلال در این چند بازی، بسیار قابل قبول و خوب است، دانشگر در این بازی حضور نداشت و روزبه چشمی توانسته بود جای او را به خوبی پر کند. با این روندی که استقلال دارد، می‌تواند در ادامه مدعی قهرمانی باشد.

پیشکسوت استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: مشکل دفاع استقلال به نظر من هنوز کامل حل نشده است اما نکته‌ای که وجود دارد، این است که بازیکنان استقلال در زمین وظیفه خود را به خوبی می‌دانند. استراماچونی، با توجه به ظرفیتی که از بازیکنانش دارد، تاکتیک و سیستم خود را اتخاذ می‌کند و به نظر من ترکیب او ضعف‌های استقلال را پوشش می‌دهد. اشتباهات فردی و گروهی هنوز در استقلال وجود دارد اما رفته به رفته این مساله کمرنگ‌تر می‌شود.

او در پایان گفت: در بازی‌ها بعدی از استقلال انتظار بیشتری برای عملکرد موفق دارم و فکر می‌کنم پتانسیل استقلال بیشتر از این است و امیدوارم که روند استقلال هرروز بهتر و بهتر شود./ ایسنا

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید