سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در تجمع امروز مردم تهران گفت: حضور پرشور مردم تهران  به سیاست‌های تجاوزکارانه و امیدهای واهی بزرگترین دشمن تاریخ بشر تیرخلاص بود.

به گزارش سلام نو، سردار حسین سلامی در جمع راهپیمایان امروز تهران اظهار کرد: درود بر شما مردمی که در لحظه تاریخی اسلام نقش آسمانی را بر روی زمین ترسیم کردید. امروز که شما اینجا جمع شده‌اید تیر خلاصی به سیاست‌های تجاوزکارانه و امیدهای واهی بزرگترین دشمن تاریخ بشر زدید.

وی ادامه داد: شما آمدید صبر را با ثبات قدم و نصرت الهی ترکیب کنید. آمدید تا از امام مسلمین در این نبرد بزرگ جهانی حمایت کنید. اگر امروز از آسمان به این نقطه نگاه شود شما واژه شرف ، آزادگی و فداکاری و دلدادگی به امام را روی زمین ترسیم کرده‌اید.

فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به این که هر امتی امام خود را گم کند محکوم به هلاکت است و مصیبت می‌بیند تصریح کرد:‌شما از حوادث صدر اسلام آمده‌اید تا اجازه ندهید آن ماجراهای غم انگیز تکرار شود. ای کاش شما در مسجد کوفه بودید تا امام علی (ع) ضربت نخورد. ای کاش شما با امام حسن (ع) بودید تا در برابر معاویه تنها نماند. ای کاش شما بودید تا امام حسین (ع) در عاشورا تنها نمی‌ماند و این لبیک‌ها را در آنجا سر می‌داید تا فرزندان امام اسیر نشوند.

وی تصریح کرد:‌شما در حال ساختن تاریخ هستید. شما از واقعه‌های دردناک صدر اسلام درس گرفته‌اید. ای کاش شما در فرازهای سخت اسلام بودید و از امام دفاع می‌کردید. البته امروز هم همین کار را می‌کنید و از امام دفاع می‌کنید. تاریخ همانند شما را هرگز ندیده و شاید نبیند.

/ایسنا

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید