امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش از آمادگی نیروی هوایی ارتش برای ایجاد و توسعه پایگاه هوایی در شهرستان بیرجند بازدید کرد.

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر نصیرزاده در گفتگو با خبرنگاران استان خراسان جنوبی تصریح کرد: ما در ابعاد مختلف آمادگی خودمان را کسب می کنیم. هم در بعد آموزش، هم در ساخت و هم در تولید تجهیزات. اخیرا هم شاهد بودید که هواپیمای آموزشی یاسین توسط متخصصان صنایع هوایی کشورمان و با همکاری کارشناسان نیروی هوایی ارتش ساخته شد.

وی افزود: همچنین یکی دیگر از ابعاد ارتقای آمادگی های دفاعی و توسعه مناطق رزمی ما، پیش بینی آمایش سرزمینی مناسب و هماهنگ با تهدیدات و استقرار مناسب در آن مناطق می باشد. در این زمینه نیروی هوایی ارتش با توجه به تهدیدات موجود و برنامه های آمایش سرزمینی خود، در نظر دارد در منطقه شرق کشور و به میزبانی شهر بیرجند یک پایگاه هوایی ایجاد نموده و به مرور آن را توسعه دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ایجاد پایگاه هوایی بیرجند در حفظ و ارتقای امنیت شرق کشورمان بسیار موثر خواهد بود، افزود: در حال حاضر نیروی هوایی ارتش در این منطقه مستقر شده و بنده نیز با هدف بازدید و سرکشی از این نیروها به بیرجند آمده ام.

/ایسنا

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید