یک چهره سیاسی اصولگرا در نشست دبیران حزب موتلفه با اشاره به بیانیه ۷۷ نفر از اصلاح طلبان در رابطه با ناآرامی های بنزینی مدعی شد: جناح اصلاح‌طلب از اغتشاشگران حمایت تلویحی کرده‌ و بدتر آن‌که در بیانیه خود، خواهان رفع تحریم ها از طریق عادی‌سازی روابط خارجی شده اند.

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در نشست دبیران حزب با بیان اینکه خدا را شکر گفته و از رهبر معظم بخاطر درایت در مدیریت جریان بنزین سپاسگزاریم، گفت: «رهبر شجاع و هوشمندمان توطئه طراحی‌شده دشمنان ایران و اسلام را در اغتشاش‌های به‌ظاهر اعتراضی با تدبیر خنثی فرموده و صف اشرار مورد حمایت آمریکا و صهیونیست‌ها را از اعتراض‌کنندگان جدا کردند. همچنین برای نیروهای انتظامی در جمع کردن اشرار اغتشاش‌گر زمینه آماده شد و توطئه‌هایی که ماه‌هاست در لبنان و عراق ادامه دارد، در ایران ظرف دو سه روز پایان یافت. خطاب به مسئولان و دولت هم فرمودند که با تدابیر ویژه، گرانی‌های بلاجهت را که ممکن است در اثر اجرای غلط منطقی کردن قیمت سوخت پدید آید مراقبت کنند.»

او با تاکید بر اینکه جریان استکبار دولت آمریکا و صهیونیست‌ها از دشمنی با ایران دست بر نمی‌دارند و در همین اغتشاشات دو سه روزه، حمایت کینه‌توزانه آنها از اشرار آشکار بود، بیان داشت: «دولت که مسئول اداره کل امور کشور است باید همواره مراقب باشد که شبکه‌های پنهانی در ایران شکل نگیرد و مراقبت کند توطئه‌ها به اجرا نرسد و اغتشاشات را به‌موقع مهار کند.»

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با تولید کنندگان گفت: «دولت در مسیر مصون‌سازی کشور در برابر تحریم‌ها و در برابر اغتشاش‌ها باید جدی باشد و رهنمودهای ولی امر مسلمین بهترین راهکارها برای حل مشکلات است و دولت پاسخگو باشد که چرا در این زمینه کارنامه روشنی ارائه نمی‌دهد. برجام به پایان رسیده و آمریکا به برجام بر نمی‌گردد و اروپا هم در برجام اگر با آمریکا تعامل نکند، به نفع ایران تقابل نمی‌کند و ایران هم نمی‌تواند یکطرفه به تعهدات خود عمل نماید.»

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: چشم امید ما باید به بازوان کارگران زحمتکش از سایر قشرها مانند کشاورزان و کارآفرینان باشد.

او با اشاره به فتنه عوامل آمریکا و صهیونیسم و انگلیس به بهانه افزایش قیمت بنزین گفت: «خساراتی که به مردم و اماکن دولتی و غیر دولتی در این دو سه روزه وارد آمده، بر اثر دخالت بیگانگان است و دولت می‌تواند در سازمان ملل و مجامع بین المللی این امر را گزارش و محکوم کند.»

بادامچیان با اشاره به بیانیه ۷۷ نفر از اصلاح طلبان در رابطه با آشوب طلبان تصریح کرد: «جناح اصلاح‌طلب تکلیف خود را با این عناصر برای ملت روشن کند؛ اینها بجای محکومیت اغتشاشگران و تبرّی از این اقدامات، به‌طور دوپهلو از آنها حمایت تلویحی کرده‌ و بدتر آن‌که در بیانیه خواسته‌اند دولت با عادی‌سازی روابط خارجی تحریم‌ها را جمع کند.»

در افزایش نرخ بنزین احزاب استخوان در گلو، زبان فرو بستند

همچنین محمدرضا تابش، نماینده اردکان و نایب‌رئیس فراکسیون امید، با اشاره به وحدت جناح‌ها بعد از گرانی نرخ بنزین به اعتمادآنلاین گفت: «در گرانی بنزین، احزاب سیاسی و جناح‌ها بلوغ فکری‌شان را در حد اعلا نشان دادند. بعد از اینکه آنها متوجه شدند اعتراضات مردمی مورد سوءاستفاده استکبار جهانی و نیروهای سلطنت‌طلب، ضدانقلاب و... قرار می‌گیرد، به رغم اینکه نظرات تخصصی زیادی مطرح بود مبنی بر اینکه افزایش نرخ بنزین می‌توانست به نحو دیگری اجرا شود، همه دم فرو بستند تا وحدت مردم از بین نرود و مخدوش نشود.»

او ادامه داد: «بعد از افزایش نرخ بنزین احزاب و گروه‌ها استخوان در گلو، زبان فرو بستند تا نظرات‌شان مورد سواستفاده دشمنان قرار نگیرد. اما انتظار می‌رفت در این موضوع ابتدا مشورت‌های بیشتری با نخبگان، صاحبان فکر و اندیشه، گروه‌های مرجع، اصناف و... می‌شد. در این شرایط بستر اجرای افزایش نرخ بنزین در عقلانیت و تدبیری قرار می‌گرفت که ما شاهد تبعات سوء نباشیم.»

این نماینده مجلس، با اشاره به سوءاستفاده آمریکایی‌ها از اعتراضات به افزایش نرخ بنزین، تاکید کرد: «در رأس اغتشاش‌گران و مشوقان اغتشاش کردن در کشور، آمریکا و گروه‌های سلطنت‌طلب و شبکه‌های معاند خارجی سعی می‌کردند آتش را شعله‌ور کنند. اما آنها تنها به کشور لطمه وارد کردند و موجب گسست میان حاکمیت و مردم شدند.»

تابش در پایان گفت گفت: «تخریب اموال عمومی از جیب مردم و مالیاتی که مردم می‌دهند ترمیم می‌شود. ما باید از حوادث مشابه درس می‌گرفتیم و در خصوص اقدامی که همه مردم در آن ذی‌نفع هستند- افزایش نرخ بنزین- یا نسبت به اجرای آن احساس خطر می‌کردند، سنجیده‌تر عمل می‌کردیم.»/ خبرآنلاین

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید