جلا میرزایی، عضو فراکسیون امید با اشاره به شایعات درباره احتمال عدم حضور حجتی در جلسه استیضاحش گفت: اگر وزیر جهاد در جلسه استیضاح روز سه‌شنبه حاضر نشود و دلیل موجهی هم برای این کار نداشته باشد، امکان استیضاحش زیاد است.

یک عضو فراکسیون امید یادآور شد: اگر وزیر جهاد در جلسه استیضاح روز سه‌شنبه حاضر نشود و دلیل موجهی هم برای این کار نداشته باشد، امکان استیضاحش زیاد است.

جلال میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره استعفاء محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و این که وی اعلام کرده است در جلسه استیضاحش در روز سه‌شنبه حاضر نخواهد شد، گفت: تا این لحظه آمدن و یا نیامدن آقای حجتی برای جلسه استیضاح مشخص نشده است.

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درخصوص این که اگر حجتی در جلسه روز سه‌شنبه حاضر نشود، رویکرد مجلس چه خواهد بود، بیان کرد: هیأت رئیسه در این مورد باید تصمیم‌گیری کند اگر نیاید و دلیل موجهی هم برای این کار نداشته باشد، استیضاح خواهد شد.

وی تاکید کرد: مجلس به حد کافی هزینه داده است و این اقدام برایش (استیضاح وزیر کشاورزی در صورت حاضر نشدن در صحن مجلس) حیثیتی خواهد بود، معتقدم واکنش مجلس شدید خواهد بود.

نماینده مردم ایلام همچنین درباره جمع‌آوری امضاء برای استیضاح وزیر کشور، گفت: مگر می‌شود در این شرایط که هفته دیگر ثبت نام انتخابات مجلس وزیر را استیضاح کرد، نمی‌دانم نمایندگان با چه رویکردی آن را  امضاء کرده‌اند؟

وی افزود: استیضاح مسیر خودش را دارد، اول باید وزیر را دعوت کنیم از او بپرسیم که در حوادث اخیر چه اتفاقی افتاده است؟ قصور، لغزش و کوتاهی این وزارتخانه کجا بوده اگر قانع نشدیم به او کارت زرد بدهیم نه این که در شرایط فعلی که وی مجری انتخابات استیضاحش کنند؟

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید