کونته سرمربی اینتر با تاکید بر اینکه وضعیت اضطراری این تیم هم چنان ادامه دارد گفت که از بازیکنانش به خاطر تلاش فوق العاده شان تشکر می‌کند. اینتر با پیروزی شب گذشت فاصله خود با یوونتوس را به یک امتیاز رساند.

به گزارش سلام نو، اینتر دیشب از سری بازی های هفته سیزدهم سری آ مهمان تورینو بود. شاگردان آنتونیو کونته در بازی دیشب با ارائه یک نمایش برتر و با نتیجه 3-0 مقابل حریف خود به پیروزی رسیدند. اینتر با شکست تورینو سه امتیاز ارزشمند کسب کرد و 34 امتیازی شد تا فاصله خود را با یوونتوس صدرنشین دوباره به یک امتیاز کاهش دهد.

آنتونیو کونته پس از پایان بازی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد. سرمربی ایتالیایی نراتزوری درباره شرایط اینتر گفت: "متاسفانه وضعیت اضطراری ادامه دارد اما فقط می توانم از بازیکنانم به خاطر تلاش فوق العاده شان تشکر کنم. ما همچنان تلاش می کنیم تا در آینده نیز بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم. بازیکنان اینتر فداراکاری زیادی از خود نشان می دهند و می توانند نتیجه این تلاش ها را ببینند. آن ها ساعت های زیادی را در زمین و اتاق ویدئو گذرانده اند."

کونته در ادامه درباره عملکرد نیکولو بارلا و مصدومیت او در جریان بازی دیشب نیز گفت: " بارلا طی چهار ماه گذشته رشد چشم گیری داشته است. او یک بازیکن خیلی مهم برای ما به حساب می آید و فقط می توانیم امیدوار باشیم که مصدومیت او جدی نباشد. نیکولو یک جنگجو است و امیدوارم به زودی او را در زمین ببینم."

کونته در پایان درباره عملکرد دفاعی تیمش گفت: " این یک عملکرد دفاعی خوب از اینتر بود. ما اگر در قسمت دفاعی خوب کار کنیم فوق العاده خواهد بود چرا که مطمئن هستیم که دیر یا زود موفق به گلزنی می شویم."

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید