اعضای شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دوباره بر لزوم عدم ورود مصداقی به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قم تاکید کردند.

اعضای شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیست و پنجمین جلسه این شورا بر لزوم عدم ورود مصداقی به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قم تاکید کردند.

به گزارش سلام نو، به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین، بیست و پنجمین جلسه شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درسال ۱۳۹۸ عصر دیروز با دستور بررسی اهم مسائل جاری کشور و به ریاست آیت‌الله محمد یزدی، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین برگزار شد.

در این جلسه مهم‌ترین مسائل جاری کشور از جمله رویکرد دولت در اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین و پیامدهای ناشی از نحوه‌ اجرای طرح و نقش سرویس‌های خارجی در تخریب منابع ملی و عمومی و آسیب به مردم موردبحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه مباحث دستور جلسه، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری مورد توجه و تبادل‌نظر واقع شد.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

در پایان مقرر شد، به‌منظور قدردانی از رهبر معظم انقلاب و مراجع معظم تقلید، مردم رشید کشور و مدافعان امنیت در حوادث اخیر بیانیه‌ای صادر شود و مواضع جامعه مدرسین درباره‌ آن به اطلاع عموم برسد.

2727

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید