۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
کد خبر: 34829735

نفت مسجد سلیمان در دیدار با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی موفق شد که رکورد شکست ناپذیریش را حفظ کند و با یگ گل پیروز از میدان خارج شود.

پرسپولیس در هفته یازدهم میزبان نفت مسجد سلیمان بود و این دیدار را واگذار کرد.

به گزارش سلام نو، نخستین دیدار از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 16:15 امروز در ورزشگاه آزادی میان دو تیم پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در جریان است. پرسپولیس در شرایطی به مصاف نفت می‌رود که از وضعیت بد چند هفته گذشته راحت شده و در دیدارهای اخیر نتایج خوبی کسب کرده است و از طرفی نفتی‌ها یکی از دو تیم شکست ناپذیر لیگ تا اینجای کار هستند و نمی‌خواهند رکوردشان در این بازی شکسته شود.

داور: پیام حیدری

کمک‌ها: علیرضا ایلدروم، فرهاد مروجی

کارت زرد:

کارت قرمز:

گل:

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمد انصاری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، محسن ربیع‌خواه، مهدی ترابی، وحید امیری، محمد نادری و علی علیپور

ترکیب نفت مسجد سلیمان

سوشا مکانی، محمد طیبی، علیرضا علیزاده، حسین ابراهیمی، میثم نقی‌زاده، مجید عیدی، سجاد جعفری،‌ فرزاد حاتمی، سعید کریمی، پیام ملکیان و احمد الجبوری

دقایق حساس بازی:

دقیقه 4: ضربه علی علیپور از زاویه بسته را سوشا مکانی به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه 9: شوت محکم فرزاد حاتمی با اختلاف نسبتا زیادی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 16: شوت بادقت ترابی را مکانی به سختی مهار کرد.

دقیقه 18: باز هم سرخ پوشان توانستند در این دقیقه دروازه حریف خود را تهدید کنند و در حالی که پاس دیدنی علیپور در موقعیت خوبی به ترابی رسید با ممانعت مدافع مسجدسلیمانی ها تنها یک کرنر به همراه داشت.

دقیقه 19: ارسال زیبای انصاری روی دروازه نفت روی سر وحید امیری فرود آمد اما ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه 26: ضدحمله بازیکنان پرسپولیس از وحید امیری شروع شد و در نهایت توپ به ترابی رسید تا با مکانی تک به تک شود اما با تکل ملکیان توپ راهی کرنر شد.

دقیقه 41: خطرناک ترین موقعیت نفتی ها در این دقیقه صورت گرفت اما ضربه حامد نورمحمدی با اختلاف کمی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 44: بهترین موقعیت این بازی در نیمه اول برای مسجدسلیمانی ها به دست آمد اما جبوری که توانست بیرانوند را جا بگذارد در نهایت نتوانست از فرصت خود استفاده کند و در نهایت سیدجلال حسینی موفق شد این توپ خطرناک را از موقعیت خطر دور کند.

دقیقه 45: پس از فرصت نفتی ها در این دقیقه پرسپولیسی ها روی یک ضدحمله می توانستند دروازه حریف را باز کنند اما ضربه نهایی آنها راهی به دروازه سوشا نیافت و راهی کرنر شد.

دقیقه 52: احمد الجبوری با بیرانوند تک به تک شد اما این موقعیت را با بی‌دقتی از دست داد.

دقیقه 59: ارسال پرسپولیسی ها با ضربه سر حسینی دروازه حریف را تهدید کرد اما جاگیری خوب مکانی باعث شد تا وی بتواند توپ را مهار کند.

دقیقه 62: شوت جبوری از پشت محوطه جریمه با واکنش بیرانوند یک کرنر برای نفتی ها به همراه داشت.

دقیقه 64: مهدی ترابی با تیزهوشی خود توانست توپ خوبی از مدافع نفتی ها بگیرد و سپس در موقعیت تک به تک دروازه نفتی ها را به شدت تهدید کند اما ضربه ترابی با برخورد به تیرک افقی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 75: الجبوری در آستانه تک به تک با بیرانوند بود اما نوراللهی با تکل صحیح مانع از این کار شد.

دقیقه 76 (پرسپولیس صفر - نفت مسجد سلیمان یک/ علیرضا علیزاده): روی ارسال حسین ابراهیمی از نقطه کرنر، برای علیرضا علیزاده با ضربه این بازیکن از زاویه بسته و با اشتباه بیرانوند وارد دروازه سرخ پوشان شد.

دقیقه 78: ضربه سر بازیکن پرسپولیس با واکنش زیبای مکانی دور شد.

دقیقه 79: ضربه ایستگاهی که با خطا روی ترابی به دست آمد توسط عالیشاه نواخته شد اما توسط مکانی مهار شد.

دقیقه 82: یک حمله خطرناک دیگر با ارسال شیری روی دروازه زرپوشان اتفاق افتاد اما باز هم نتیجه ای برای پرسپولیسی ها به همراه نداشت./ایلنا

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید