نشریه مارکا اعلام کرد که کریم بنزما پیشنهاد رئال مادرید برای تمدید 2 ساله قراردادش را قبول کرده است. این مهاجم فرانسوی با ۹ گل در صدر جدول بهترین گلزنان لالیگا قرار دارد. 

به نظر می‌رسد با توجه به رابطه خوب او با زیدان، بنزما به‌زودی قرارداد خود را با تیمش تمدید کند.

کریم بنزما از سال ۲۰۰۹ در رئال مادرید بازی می‌کند و در مجموع ۴۸۰ بازی برای این تیم به میدان رفته است و ۲۳۳ گل نیز به ثمر رسانده است. او هم‌چنین ۱۲۹ پاس گل در این مدت برای هم تیمی‌های خود فراهم کرده است. او در رئال مادرید دو قهرمانی در لالیگا، ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان و ۴ قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها به دست آورده است./ایسنا

نشریه مارکا خبر داد باشگاه رئال‌مادرید پیشنهاد تمدید دو ساله قرارداد کریم بنزما را به این بازیکن فرانسوی داده است که با موافقت او روبه‌رو شده است.

به گزارش سلام نو و به نقل از مارکا، کریم بنزما در فصل جاری رقابت‌های لالیگا عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است. این مهاجم فرانسوی با زدن ۹ گل در صدر جدول بهترین گلزنان لالیگا جای دارد. او در دیدار برابر گرانادا و لگانس توانست دبل کند و برابر گالاتاسرای هم در لیگ قهرمانان اروپا دو گل به ثمر رساند.

همین عملکرد خوب باعث شده است تا سران رئال‌مادرید به دنبال تمدید قرارداد مهاجم فرانسوی خود باشند. قرارداد فعلی بنزما تا سال ۲۰۲۱ اعتبار دارد و رئال‌مادرید قصد دارد با تمدید دو ساله قرارداد این بازیکن، او را تا سال ۲۰۲۳ در رئال حفظ کند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید