۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 34673180

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی اعلام کرد  فتنه‌انگیزها و افراد شرور در اعتراضات اخیر شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سلام نو، اینکه گاهی اوقات گفته می‌شود مشکل مدیریتی در کشور وجود دارد، بنای تخطئه مدیران نیست؛ شرایط واقعا دشوار و مانند یک بازی شطرنج پیچیده شده است. به این معنی که هر کجا قدم گذاشته می‌شود مهره‌های حریف نشسته و اقدام مورد نظر را خنثی می‌کند.

مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی  با بیان این مطلب،جامعه ایرانی را تحول خواه دانست و اظهار کرد: ما با حادثه امنیتی مواجه هستیم اما بحران امنیتی نداریم؛ اگر هر یک از این دو مقوله جا به جا شود و به اشتباه مورد توجه قرار گیرد، ممکن است رفتار اشتباهی به دنبال داشته باشد.

وی ادامه داد: ما با چالش نرم در داخل کشور مواجه هستیم، مردم برای گرانی‌ها اعتراض دارند و اعتراض حق آن‌هاست لذا ما درگیر با ملت نیستیم و باید به این نکته مهم توجه داشت. اگر برداشت اشتباه از این اعتراضات داشته باشیم ممکن است که رفتار اشتباهی هم صورت گیرد.

وی تصریح کرد: دشمن در تلاش است که چالش نرم ما را به یک چالش سخت یا رادیکالیزه تبدیل کند لذا باید به این مسئله توجه کرد و اجازه نداد دشمن به اهداف خود دست پیدا کند.باید حساب مردم را از مشتی شرور و خرابکار جدا کرد.

وی با اشاره به اینکه شرایط بعد از اجرای قانون مدیریت و اصلاح مصرف سوخت در کشور با موفقیت مدیریت شد، افزود: در این زمینه استان خراسان رضوی برای بسیاری از استان‌ها می‌تواند الگو باشد، این موفقیت با تلاش شبانه روزی مسئولان تحت مدیریت استاندار اتفاق افتاد.

مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی افزود: حدود ۹۰ درصد فتنه‌انگیزها و افراد شرور شناسایی و اکثر آن‌ها دستگیر شده‌اند و خوشبختانه شناسایی و دستگیری این افراد به موقع انجام شد.

/تسنیم

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید