محمدعلی پورمختار عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: آمریکایی‌ها به دنبال منفعت خودشان هستند و نه صلح، نه امنیت و نه آرامش را برای ملت ایران نمی‌خواهند.

میزان نوشت: عضو فراکسیون نماینده ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اغتشاشگران با سرویس‌های جاسوسی ارتباط دارند، گفت: آمریکایی‌ها نه صلح، نه امنیت و نه آرامش را برای ملت ایران نمی‌خواهند و فقط به دنبال منافع خودشان هستند.

محمدعلی پورمختار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان با اشاره به بیانیه مداخله‌جویانه وزارت امور خارجه رژیم آمریکا در پی حوادث اخیر کشورمان، گفت: ذات شیطان شیطنت است و امام خمینی (ره) هم فرمودند که آمریکا شیطان بزرگ است.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌هایی کارهای شیطنت‌آمیز و فریبکارانه انجام می‌دهند، عنوان کرد: دروغ‌های زیادی که سران آمریکا در دوره‌های مختلف مطرح می‌کنند و از جمله همین بیانیه کاخ سفید و اظهارات وزیر بی‌آبروی امور خارجه آمریکا در ادامه شیطنت‌های آنهاست.

پورمختار تاکید کرد: آمریکایی‌ها از یک سو بیان می‌کنند که از مردم حمایت می‌کنیم و از طرفی دیگر مردم را به اغتشاشات دعوت می‌کنند که این بیانگر ذات شیطانی هیئت حاکمه آمریکاست.

وی تصریح کرد: آمریکایی ها نه صلح‌، نه امنیت و نه آرامش را برای ملت ایران نمی‌خواهند و فقط به دنبال منافع خودشان هستند تا دوباره به مانند قبل از انقلاب به ایران برگردند و اموال و نفت مردم را به یغما ببرند.

پورمختار گفت: الحمدالله مردم هم از ذات پلید آمریکا شناخت کافی دارند و همیشه دست رد به سینه آنها زدند.

وی با بیان اینکه باز هم بی‌آبرویی برای آمریکایی‌ها باقی خواهد ماند، گفت: بالاخره اغتشاشگران با سرویس‌های جاسوسی ارتباط دارند و آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

2323

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید