۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
کد خبر: 34563570

طبق اعلام باشگاه تاتنهام، مائوریتسیو پوچتینو دیگر سرمربی این تیم انگلیسی نیست و احتمالا ژوزه مورینیو جانشین او خواهد بود.

به گزارش سلام نو، باشگاه تاتنهام اعلام کرد سرمربی آرژانتینی دیگر هدایت این تیم را بر عهده نخواهد داشت و به نظر می رسد سرمربی پرتغالی جانشینش خواهد شد.

به نقل از آس، مائوریتسیو پوچتینو دیگر سرمربی تاتنهام نیست. او ۶ سال هدایت تیم انگلیسی را بر عهده داشت. سرمربی آرژانتینی در سال ۲۰۱۴ در باشگاه تاتنهام حاضر شد و بهترین عملکردش را در سال ۲۰۱۹ به ثبت رساند. او توانست تیمش را برای نخستین بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند.

با این حال فصل جدید را خوب شروع نکرد و اکنون تاتنهام در رتبه چهاردهم جدول لیگ برتر قرار دارد. باشگاه انگلیسی در حالی تصمیم به اخراج سرمربی آرژانتینی گرفت که او تا ژوئن سال ۲۰۲۳ قرارداد داشت.

مورینیو گزینه نخست برای جانشینی پوچتینو

چند هفته بود در باشگاه تاتنهام شایعه برکناری پوچتینو شنیده می شد. همچنین رسانه های انگلیسی اعلام کردند دنیل لوی (مدیر باشگاه) برای انتخاب جایگزین با چند سرمربی در تماس بوده است.

کاندیدای اصلی برای جانشینی پوچتینو، ژوزه مورینیو است. باشگاه انگلیسی با سرمربی پرتغالی مذاکره کرده است و به نظر می رسد به زودی با او قرارداد امضا کند.

/ایسنا

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید