مشاور رسانه ای رئیس جمهور دولت های نهم و دهم  ایران با دستور قضایی و به اتهام همکاری با آمدنیوز بازداشت شد. او قائم مقامی خبرگزاری ایرنا و مدیرمسئولی روزنامه شهروند را نیز در کارنامه خود دارد.

خبرگزاری فارس خبر داده عبدالرضا داوری از نزدیکان محمود احمدی نژاد با دستور قضایی بازداشت شده است.

به گزارش سلام نو،  پس از اینکه چند هفته ای خبری از جزئیات بازداشت روح الله زم مخابره نشد حالا خبرگزاری فارس مدعی شده عبدالرضا داوری به اتهام همکاری با شبکه معاند آمدنیوز بازداشت شده است.

مشاور رسانه ای رئیس جمهور دولت های نهم و دهم  ایران که قائم مقامی خبرگزاری ایرنا و مدیرمسئولی روزنامه شهروند را نیز در کارنامه خود دارد، بازداشت شده است. داوری 46 ساله چندی پیش هم آن طور که خودش می گوید به خاطر کامنت مخاطبان که حاوی مصادیق مجرمانه بوده بازداشت شده بود.

داوری پیش از انتخابات ۱۳۸۸ مسئولیت اداره کل پژوهش و همچنین معاونت خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی را برعهده داشت و در سال‌های پایان دولت دهم هم رئیس صندوق بازنشستگی مس کشور بود.

عبدالرضا داوری که به تعبیر بسیاری یار غار احمدی نژاد است در ماه های اخیر حواشی زیادی به پا کرده است. اختلاف او با همسرش الهام سلمانی و افشاگری همسرش در رابطه با ارتباط با یک خانم خبرنگار باعث شد داوری در مظان اتهام بسیاری قرار بگیرد. حتی بسیاری از رسانه ها تیتر زدند عبدالرضا داوری مشاور احمدی نژاد درگیر ماجرای پرستو‌ها شده است.

داوری در ماه های اخیر مواضع تند و تیزی نسبت به حاکمیت گرفته است. مواضعی که با نگاهی گذرا به توییتر او می توان متوجه نامتعارف بودنش شد.

اتاق شیشه ای عنوان برنامه گفت و گو محوری بود که او تلاش کرد در فضای اینترنت راه اندازی کند که البته آن چنان که باید و شاید در آن موفق نبود.

باید منتظر ماند و دید بعد از عبدالرضا داوری نوبت بعدی بازداشتی های آمدنیوز چه کسانی خواهند بود.

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید