اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری در بخشنامه‌ای به اعضای هیات دولت و استانداران سراسر کشور به آن‌ها دستور داد حداقل یک روز در ماه را برای ملاقات مردمی تعیین کنند.

تهران- ایرنا- معاون اول رئیس‌جمهوری با ارسال بخشنامه‌ای به اعضای هیات دولت و استانداران سراسر کشور به آن‌ها دستور داد حداقل یک روز در ماه را برای ملاقات مردمی تعیین کنند.

به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، اسحاق جهانگیری روز سه‌شنبه با ارسال بخشنامه‌ای به اعضای هیات دولت و استانداران سراسر کشور به آن‌ها دستور داد حداقل یک روز در ماه را برای ملاقات مردمی تعیین کنند.

با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری به اعضای دولت مبنی بر ارتباط نزدیک با مردم برای آگاهی از مشکلات آنها و اهتمام در رفع مشکلات مذکور و در اجرای تکالیف دستگاه ­های دولتی براساس نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)، معاون اول دستور داد اعضای هیات دولت و استانداران حداقل یک روز در ماه را برای ملاقات مردمی تعیین و از طریق رسانه­ های گروهی اعلام نموده و گزارش اقدامات انجام ­شده برای حل و فصل مشکلات مردم را هر سه ماه یک بار به دفتر وی و مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری ارائه کنند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید