مهاجم تیم گل گهر سیرجان گفت: در 90 دقیقه بازی با شهرخودرو یک موقعیت دادیم و متاسفانه آن هم گل شد. خیلی موقعیت ایجاد کردیم ولی روز خوب رحمتی بود و در گلزنی موفق نبودیم.

به گزارش سلام نو، پیمان رنجبری مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مورد دیدار برابر شهرخودرو که با پیروزی یک بر صفر تیم مشهدی در ورزشگاه امام رضا خاتمه یافت، اینگونه حرف هایش را آغاز کرد: همانطور که آقای جلالی در کنفرانس خبری گفتند، ما باید این بازی را می بردیم، چون فرصت های خیلی خوبی ایجاد کردیم. می دانستیم بازی مالکانه انجام می دهند و آنالیز خوبی روی آنها داشتیم. در 90 دقیقه یک موقعیت دادیم و متاسفانه آن هم گل نشد. خیلی موقعیت ایجاد کردیم ولی روز خوب رحمتی بود و در گلزنی موفق نبودیم.

مهاجم تیم گل گهر سیرجان در رابطه با شرایط این تیم توضیح داد: تیم ما سال اولی است که به لیگ برتر آمده. با توجه به مصدومیت ها، شرایط سختی داشتیم. آقای جلالی اما حالا آمده و رفته رفته در حال بهتر شدن هستیم و کیفیت بهتری پیدا کرده ایم. البته از نظر نتیجه بهتر نشدیم ولی کیفیت بازی‌امان بهتر شده. امیدواریم در کسب نتیجه هم بهتر شویم تا موقعیت خوبی در جدول رده بندی پیدا کنیم.

پیمان رنجبری که فصل گذشته به همراه شهریار مغانلو و با ثبت 16 گل بهترین گلزن رقابت های لیگ یک شد، در پاسخ به این سوال که چرا مانند مغانلو نتوانسته در رقابت های لیگ برتر موفق باشد، توضیح داد: ببینید من هفت بازی را به دلیل مصدومیت از دست دادم. در دو بازی اول بود که مصدوم شدم. ضمن اینکه شرایط تیم ما هم شرایط خوبی نبود. دو سه هفته اول طوری بازی کردیم تا حداقل امتیازات را بگیریم. پارسال هفته یازدهم من یازده گل زده بودم.  بدون اینکه پنالتی بزنم، در پایان فصل 16 گل زدم ولی امسال مصدوم شدم و شرایط تیم هم خوب نبود.به امید خدا در هفته های آینده با تمام وجودم برای موفقیت تیم تلاش می کنم.

از رنجبری در مورد دیدار بعدی تیمش مقابل ماشین سازی پرسیدیم که او افزود: ما محکوم به برد هستیم. نه بازی با ماشین سازی که در همه بازی ها برای بردن به زمین می رویم. بازی شهر خودرو برای بردن رفته بودیم. رفته بودیم برای حداقل امتیاز و بعد کسب سه امتیاز و آقای جلالی همین را از ما خواسته بود. خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد و در دیدار برابر ماشین سازی برای سه امتیاز می رویم.

رنجبری در مورد بازیکنان خارجی تیم و اینکه گفته می شد، در تمرینات تنبلی می کنند، عنوان کرد: نه چنین چیزی نبود. آنها با سلیقه جلالی جور نبودند و ایشان تصمیم گرفت که دیگر در کنار تیم نباشند ولی اینطور نبود که دوندگی نداشته باشند.

سوال پایانی از مهاجم تیم فوتبال گل گهر در مورد شرایط مالی باشگاه بود که او اضافه کرد:  قرارداد ما شاید نسبت به باشگاه های دیگر پایین باشد و قطعا هم همینطور است ولی قول و قرارهای بین ما و باشگاه همیشه انجام می شود و آقای جواهری و بدخشان حامی تیم هستند./ ورزش سه

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید