رییس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی از کشف ۴۷ هزار جلد کتاب بدون مجوز چاپ و غیر مجاز در جنوب غرب پایتخت و دستگیری ۲ توزیع کننده خبر داد.

به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه خبری پلیس پایتخت، سرهنگ «صادق قره باقری» در این باره اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه ۲ نفر با همکاری یکدیگر در جنوب غرب تهران اقدام به انبار کردن مقادیر فراوانی کتب بدون مجاز چاپ و غیرمجاز کرده اند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی افزود: در این تحقیقات مشخص شد، این افراد سودجو مقادیر زیادی کتاب غیر مجاز، یا بدون مجوز در انباری نگهداری کرده که آماده توزیع است.

وی با اشاره به اینکه ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شدند، تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی تیمی برای بازرسی از محل و دستگیری متهمان وارد عمل شده و موفق شدند، ضمن دستگیری متهمان ۲ هزار جلد کتاب بدون مجوز و غیر مجاز کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه محل اصلی نگهداری کتب بدون مجوز را اعلام کردند، عنوان داشت: با اعتراف متهمان انبار دوم کتاب های بدون مجوز نیز شناسایی و ماموران موفق شدند، ۴۵ هزار جلد کتاب بدون مجوز نیز در این محل کشف کنند./ ایرنا

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید