علی ربیعی، سخنگوی دولت اعلام کرد رئیس جمهور خود را فدای مصالح مردم و کشور کرد؛ دولت تصمیمی را که با تمام سران قوا و کارشناسان اتخاذ کرد، عملی کرد.

به گزارش سلام نو، سخنگوی دولت تصریح کرد: من فکر می‌کنم رئیس جمهور خود را فدای مصالح مردم و کشور کرد.

علی ربیعی در نشست خبری مشترک با مسئولین مربوط به طرح اصلاح قیمت بنزین، اعلام کرد: من فکر می‌کنم رئیس جمهور خود را فدای مصالح مردم و کشور کرد؛ دولت تصمیمی که با تمام سران صوا و کارشناسان اتخاذ کرد را عملی کرد.

وی تصریح کرد: تمام مبالغ حاصل از این طرح صرف اقشار کم درآمد می شود.

وی ادامه داد: این مبلغ به همه مردم ایران اختصاص پیدا نمی‌کند. یک سیاست عادلانه کردن و برخورداری عادلانه در ذات این طرح نهفته است. مبارزه با قاچاق سوخت هم در این طرح در نظر گرفته شده است. چرا باید یارانه سوخت کشورهای دیگر را بدهیم؟

ربیعی گفت: دولت سایر ارکان نظام را در جریان این طرح قرار داد و آن ها در سه جلسه مختلف این تصمیم را تایید کردند. با توجه به تایید سران سه قوه خوشحال هستیم که مورد نظر و موافقت رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.

سخنگوی دولت همچینین  گفت: رهبری شجاعانه از طرح تایید شده در جلسه سران سه قوه حمایت کردند.

ربیعی تصریح کرد: هر طرحی در آغاز با مشکلاتی رو به رو می شود که در ابتدای مسیر با نظر خبرگان تکمیل تر می‌شود. دولت همیشه نظر منتقدان خود را شنیده و باز هم می شنود.

وی ادامه داد: دولت به انتقاداتی که در مورد افزایش تورم و باز توزیع منابع بوده توجه کرده و در این جلسه خدمت مردم توضیح داده خواهد شد. برخی در این جلسه و برخی در جلسات آتی توضیح داده می شود.

سخنگوی دولت گفت: متاسفانه دیدیم برخی به بهانه اجرای مصوبه اقدام به اغتشاش، حمله به زیر ساخت ها ، اموال خصوصی مردم و تخریب مراکزی مثل بانک ها  کردند.

/ایسنا

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید